FF Boulevard #6

Nou lijkt me duidelijk wie dit naar de pers heeft “gelekt”
Hoi Yolanda :thumbsup:

20 likes

Ik had al niks met deze mensen en toen zag ik die Martien voor het eerst in Boerderij van Dorst. Toen hij ook iets zei van vol = vol was ik alweer meteen klaar met die vent. Echt walgelijk.

4 likes

Zo Yvonne’s dag is weer helemaal goed gemaakt

5 likes

Hoop dat ze trots is op zichzelf. Kan ze lekker tegen iedereen opscheppen dat ze een relatie kapot heeft gemaakt.

14 likes

Jongens, ik ben echt klaar met die Yvonne en alle berichten over haar, zullen we weer gewoon andere roddels bespreken? Vind het een naar mens die niet per se meer aandacht verdient met dat rare gedrag

86 likes

Ik snap wel echt dat al die media aandacht en vooral iemand als Yvonne je relatie kapot kan maken. Dat zet je relatie zo ontzettend onder druk. Die Yvonne zou wel weer trots zijn op haarzelf.

2 likes

Misschien kunnen we haar naam veranderen naar Inge Marieke of annemiekel. Of boba boba

Walgelijk persoon, ik vind het echt zielig voor Sarah. Denk je yes showbizz dit is het begin en dan word je zo kapot gemaakt door zo’n wijf die ali spullen verkoopt.
Los van dat ze mogelijk echt verliefd was op andre enzo ook natuurlijk.

Ik vind Gargamel wat

17 likes

Een te veel aan aandacht kan sowieso je relatie kapot maken. Ik was ooit aan het daten met een collega en toen andere collega’s dat na een tijdje begonnen door te hebben werden we bestookt met vragen. Hierdoor konden we helemaal niet meer echt genieten en bleven we ons afvragen wat we waren van elkaar. Uiteindelijk is dat dus ook over gegaan. Je kan niet uitsluiten dat dat sowieso zou zijn gebeurd, maar al dat geroddel en gestook van destijds heeft er wel aan bijgedragen.

4 likes

Ben benieuwd wat de uitspraken van Erica met de populariteit van de familie Meiland gaan doen. Ben er zo klaar mee onderhand

10 likes

Goeie

Omdat yvon elke keer klaarkomt als ze dr naam (of erger alberta verlinde) ergens leest ziet of hoort een voorstel

  • Gargamel
  • Annemiekel
  • Gewoon niks benoemen van haar en haar nooit bespreken
  • Ik heb een beter synoniem

0 stemmers

Ik denk dat haar niet bespreken een beetje een stretch goal is :joy::woman_shrugging:

Dit soort grappen gaan altijd aan mij voorbij. Net als dat hele Thierry op een veenmol verhaal. Echt, waarom?

1 like

Ik denk weinig. Ik schat fans van de Meilandjes nou niet heel erg hoog in, maar misschien zit ik helemaal verkeerd hoor. Zou kunnen. Denk het niet.

10 likes

Eucalypta

7 likes

Mijn ouders noemden me vroeger altijd zo als ik boos/gemeen deed :sob:

6 likes

Ik vind haar ook stom en gemeen maar aan de andere kant horen die roddel- en juicekanalen nu eenmaal wel ineens tot de achterklap die hier altijd besproken wordt. Dus als zij weer eens de mean girl uithangt moet dat ook wel in een topic dat “FF Boulevard” heet besproken kunnen worden toch?

7 likes

Ik vind hen echt het toppunt van saaiheid

2 likes


Hoopte dat er nog een paar hersencellen aanwezig waren bij de familie.:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

4 likes

Maar het zijn toch ook sensatiebeluste CN’ers. Ze willen zo graag BN’ers worden, maar het lukt ze steeds net niet. Ze zijn net niet interessant genoeg en net niet leuk genoeg. Had niet veel meer van ze verwacht eerlijk gezegd…

2 likes

Nou, er kijken nogal wat mensen naar hun programma dus ik zou de Meilandjes niet willen omschrijven als mensen bij wie de bekendheid niet gelukt is. Sterker nog, ik denk dat ze op dit moment juist één van de meest bekende zijn. En ik vrees dat er in hun doelgroep helaas heel veel mensen zijn die dit een ‘verfrissende’ mening vinden en het er helemaal mee eens zijn dus het zou me niks verbazen als ze alleen maar populairder worden bij bepaalde mensen.

Qua inhoud van het bericht is mijn enige reactie: :nauseated_face: :fu: :wave:

24 likes