FF Boulevard #6

Dat meisje ook, dan merk je ook wel de Insta VS Reality Vibe.

3 likes

Wat is dit hilarisch geschreven

3 likes

Wij ook niet

118 likes

Het viel mij op dat Jethro het accent van Kelly heeft overgenomen. Het klinkt een stuk ordinairder. Terwijl ik hem in de bachelorette heel keurig, zelfs een beetje met een Goois accent vond spreken…

6 likes

Ik kijk nu de aflevering en het is zo chill als Teun met Lieke gaat bellen, ze lult echt maar wat en heeft nul zelfspot. En nu loopt hij net ook nog eens bloedserieus binnen bij de ‘Cursus Edelstenen’ met alleen maar Gerda’s en dus Teun hahahaha.

29 likes

Het is weer BN’er-pesten, vindt Lieke. “Het is natuurlijk logisch omdat ik een bekende vrouw ben en dan is het leuker om erover te praten dan misschien het winkeltje op de hoek die hetzelfde steentje heeft verkocht.”

Nee, Lieke, ze pakken jou omdat je je voordoet als de koningin van de edelstenen en dat dat bij een kwetsbare doelgroep vertrouwen inboezemt. Dan heb je een grotere verantwoordelijkheid dan de Xenos-franchiser op de hoek die sowieso al vol ligt met Chinese neprommel.

Ik moet echt te hard lachen om dit. Eigenlijk had KvW alle stenen moeten bestellen maar ik snap dat dat voor de NPO iets te veel geldverspilling is. Zou je het wel mogen retourneren eigenlijk? :grimacing:

25 likes

Hahaha ja ik moest ook zo lachen om die droge: “Oh, maar dan lopen er nu allemaal vrouwen rond met een klont marmer in hun yoni?”.

6 likes

En dan als reden opgeven ‘product niet zoals verwacht’

3 likes

Ik ging stuk om Jethro en zijn vriendin toen ik ze opzocht op insta. Onder iedere foto reageren ze op elkaar alsof dat hun enige vorm van communicatie is. Terwijl ze waarschijnlijk gewoon naast elkaar op de bank zitten.

Kleine samenvatting




11 likes

Kruipen nog net niet bij elkaar de kont in. Jeetje…

3 likes

haha wow dit ook

Terwijl je sowieso nog wel een paar weken positief test, ook als je niet meer zwanger bent. bron Maar fijn dat zij er bevestiging uit haalde haha wat een geld.

2 likes

Ik had gelezen dat ze aan alle klanten van die nepperds geld gaan teruggeven

2 likes


Wat erg dit? Vond haar sowieso al niks maar wat een vooroordelen kun je hebben zeg

17 likes

Dat ze daadwerkelijk zo dom is, om dit soort onzin te verkondigen.

1 like

En Martien stemt pvv, leuk stel :roll_eyes:

4 likes

Oh my god, hoe krijg je het je strot uit🤯

1 like

Soooow wat is dit dan? Ze weten dus ook niet of Zayn en Gigi nog wel samen zijn. :open_mouth:

9 likes

Hij leek het ook te bevestigen op instagram, wel met vage woorden.

1 like

Wtf…en dan is er ook nog een kindje in het spel

1 like

Wow dit is weer eens wat anders dan een post vol moddergooien , enoji’s en scheldwoorden. Ik heb bijna moeite om het te lezen, zo netjes als alles verwoord is.

7 likes