FF Boulevard #6

Ik heb het nog nooit gekeken, dus misschien is mijn beeld verkeerd hiervan. Ik ken wel mensen die in het begin hebben gekeken, maar niemand die nu nog over de Meilandjes praat. Vandaar dat ik het CN’ers noem, maar misschien is ééndagsvlieg een betere term. Als ik het zo zie, dan houdt het geen stand en zijn ze over 5 jaar in vergetelheid geraakt.

4 likes

Ja alleen is dat gewoon niet waar haha. Ik snap trouwens volledig dat het misschien zo lijkt als je nooit gekeken hebt. Maar buiten jouw en mijn omgeving zijn er blijkbaar toch meer dan miljoen kijkers per aflevering en dat al meer dan twee jaar dus eendagsvliegen kunnen we ze ook niet echt meer noemen. Ze weten overigens die bekendheid wel tot de laatste druppel uit te melken.

10 likes

Vanwege hun “succes” zijn er allerlei spin offs en andere deals: Martiens presentatieklussen, Maximes eigen programma, het boek van Erica

3 likes

Ja en ze hebben de Televisierring gewonnen, hoe triest en polderglam die vertoning ook is, dat is toch dé media prijs van Nederland en wordt gekozen door publiek.

Martien had ook nog talent gewonnen geloof ik. Ze zijn bij SBS6 echt wel de top act zo ongeveer (hoe Sad SBS dan ook is)

6 likes

Je kan veel van ze zeggen, maar op het moment zijn ze nog steeds een van de meest bekende en “trending” BN’ers. Dat er nog dagelijks volksstammen aan fans voor hun huis staan alleen al is voor Nederlandse begrippen een fenomeen (en fakking triest, mensen die dat doen…maja das een ander verhaal).

4 likes

Ja dat hotel bleek ook voor jaren volgeboekt te zijn. Aran van rtl boulevard gaat iedere week langs voor een interview.
Ze zijn echt Public sweethearts (niet de mijne maar voor alles is een niche te vinden)

4 likes

Wow heftig haha. Dit laat maar zien dat ik in een Meiland-loze bubbel zit. Mijn ogen zijn geopend.

5 likes

Carmen Felix heeft ook een “mooie” verzameling van hun uitspraken.

9 likes

Heb het idee dat het eenzelfde achterban is als die van Gerard Joling. Ook zo’n kwal die vluchtelingen en andere migranten de schuld geeft van dat oudjes op een houtje moeten bijten. Maar veel mensen vinden hem nog steeds fantastisch :nauseated_face:

Paar maanden terug wilde hij nog een programma maken waarin vrouwen met Marokkaanse achtergrond hem konden proberen te overtuigen dat zijn racistische denkbeelden over Marokkaanse mannen niet kloppen terwijl ze zich make-up shoppen🤦‍♀️

3 likes

Inside jokes. Die krijg je nu eenmaal als een groep mensen langere tijd met elkaar doorbrengt.

2 likes

BREAKING. De Roelvink bevalling is begonnen!

7 likes

Zou de naam met een D beginnen of een afgeleide van Dave zijn? Ik zet er mijn geld op in.

Danny?
Dinny?
Denny?

4 likes

:joy: Of gewoon Dave Junior of zo, zie die vent daar nog voor aan ook.

10 likes

Dubbel D Roelvink

5 likes

Dries?

3 likes

Misschien wel Djaylano, Djevaino of een soortgelijke 4 Handen-babynaam :thumbsup: (maar nee ik denk eerder een vernoeming)

7 likes

Spannend……:drum:

2 likes

Djace
Djezz

@blush ik denk een mash-up met de naam van zijn vriendin, of in de richting van “klinkt als”

Ik zit niet bovenop het roddelnieuws, krijgt een van de Roelvinkjes een kind? :hushed: of is dit een verwijzing naar iets anders?