FF Boulevard #6

Jaaaa geweldig.
En hij deed de droomshow een paar seizoenen, dat vond ik ook geweldig als kind haha.

3 likes

Wow er gaat rond op twitter dat Peter R de Vries is neergeschoten voor de studio van RTL Boulevard!

Het gerucht gaat dat dit om Peter R zou gaan


1 like

Wow wtf :exploding_head:

@Zora @Drawster oeps, spuit 12 :sweat_smile:

1 like

Vind het echt hoogst onnodig dat je even moet vermelden dat je hem niet zo graag mag in deze context

22 likes

We waren volgens mij bijna tegelijkertijd :sweat_smile: maar wat heftig zeg! Schrik hier wel echt van
 :worried:

1 like

Holy shit wat heftig!!

Wat heftig! Zag hem net nog bij rtl boulevard.

1 like

Oh jeetje wat erg, ben er gelijk naar van.
Hopelijk redt het slachtoffer het, wie het ook is.

Oh ik had dit net in het actualiteiten topic geplaatst. Maar ik heb een foto doorgestuurd gekregen van iemand die in die straat woont en ik heb m inmiddels al verwijderd want wil dat niet op mn telefoon
 maar die persoon zei dat het idd om Peter R gaat.

1 like

Wow ik hoor hier al de hele tijd een helikopter dat ik dacht waarom is dat?! Maar wat erg :scream:

2 likes

Is hij overleden?

Echt gewoonweg walgelijk weer dat er mensen zijn die foto’s daar van maken.

8 likes

Nee naar het ziekenhuis gebracht.

1 like

Jeetje wat erg! Door z’n hoofd ook staat in het artikel van Het Parool. Hoop van harte dat ie dit overleefd.

1 like

Ja inderdaad en dat hij er redelijk goed bovenop komt hopelijk. Gatver ben er ook naar van

Ja het werd ook nog in een groepsapp met 200+ mensen gestuurd. Ik ben nu ook uit die groep en heb het gemeld bij de beheerders maar meer kan je niet doen
 echt vreselijk.

Het zal op twitter ook wel weer rondgaan

Ohnee wat vreselijk. :scream:
Hoop dat hij het haalt


Ik ben instant misselijk zeg
 pff

1 like

Wow wat bizar? Ik snap het niet, waaaaarom wou je dat doen

Holy shit! Dit is echt vreselijk. Hoop dat hij het haalt. Ben er even helemaal beduusd van :scream:

2 likes