FF Boulevard #6

Rita Pulpers probeerde nog een beetje aardig tegen Harry te doen, tenminste in het begin. Yvonne doet dat geeneens.

3 likes

Ik werd ook extreem negatief en geĆÆrriteerd van het kijken naar 1 aflevering van deze serie. Ik had eerst naar Ronnie Flex gekeken en dat was gewoon good vibes. En dit gaf mij toch een partij negatieve energie. Meteen afgezet en ik hoop dat het haar lukt om haar eigen leven op te bouwen zonder hem. Kost zoveel energie om met zo iemand te leven.

5 likes

En ze heeft meegedaan aan ā€˜Wie is de molā€™. Waarom ze daarvoor gevraagd is toen vraag ik mij nog steeds af :sweat_smile:

5 likes

Ja precies ze heeft toch in best okay musicals de hoofdrol gehad? Dat vind ik dan nog een ā€œtalentā€

1 like

Daar hoef je toch ook maar super net-niet onbekend voor te zijn?

Heb nog steeds geen idee wie die Laskhsmi is, die had nog nooit een hit gehad en je hoort erna ook niks van haar.

3 likes

Ging niet over bekend zijn, meer omdat ik haar als keuze gewoon super random vond.
En Wie is de Mol heeft wel meer van zulke random kandidaten idd. Ik heb ook het gevoel dat dat ook iets is van de laatste tijd.

5 likes

Ken haar alleen omdat een oud klasgenootje de bassist van haar was. Maar verderā€¦

1 like

Iemand al een stukje a star is born gekeken (videoland)? Het is echt cringe :joy:

Edit: op het stukje van rowena na. Over het zoontje wat ze is verloren. Heftig. Door mā€™n hormonen zit ik zelf bijna te huilen.

5 likes

Omg al die zwangerschapstesten van die Kelly :joy:

3 likes

Ja precies haha :joy: en mijn vriend maar denken dat ik erg was. Ik deed 3 testen of zo haha.

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

47 likes

Vreselijk voor Rowena en haar vriend om zoiets mee te maken.

Maar de rest van de stellenā€¦ Ik vind Kelly en Jethro samen echt tenenkrommend. (Even tussendoor: waar ken ik haar van?) En de terrortwinsā€¦ hou op, schei uit.

Ik vond Jethro dus best wel leuk in de Bachelorette, maar ze zijn echt vreselijk inderdaad :sweat_smile: Maar vind het ergens ook wel schattig hoe blij ze zijn met de zwangerschap. Elke week naar de pretecho alsof het een bioscoop uitje is :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Oh ik geniet hiervan. Had na dat kalender gedoe al op hun website gekeken en ze hebben geen idee wat ze verkopen. Ze verkopen ook opaliet als selenietšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø

2 likes

Ik vond hem toen ook echt een lieverd. En dat is ie waarschijnlijk ook nog steeds, alleen die 2 samenā€¦ Vreselijk. Maargoed, het gaat erom dat zij gelukkig zijn en wie ben ik dan om er iets over te zeggen :slight_smile:

2 likes

Er zit ineens een ordinair tintje aan Jethro terwijl ik dat bij de Bachelorette totaal niet vond!

7 likes

haha

29 likes

Kreeg daar echt rare vibes van?? Ook met die 1000 euro aan zwangerschapstesten

6 likes

Nee eens, toen vond ik hem echt een van de leukste deelnemers!

1 like

Dit inderdaad. Vond hem toen zo lief en leuk, snapte toen niet waarom Gaby niet voor hem koos. Had toen echt een crush op hem, maar nuā€¦ nee

4 likes