FF Boulevard #6

maar toch gaat het hier al weer een paar dagen over dr inclusief een poll of je haar kent, denk dat ze daar best lekker op gaat vreemd genoeg

5 likes

Ja dat bedoel ik ook een beetje hoor. Ze wil graag aandacht en linksom of rechtsom krijgt ze dat dus ja.

1 like

Wat heeft ze hiervoor gedaan?

2 likes

K2 zoekt K3 deelnemer, verschillende dingen bij Telekids waaronder dus Keet, musicals (o.a. Wicked) en kleinere rollen in films geloof ik.

3 likes

Oh, dus eigenlijk heeft ze wel talent?

1 like

Nou ja echt mega talentvol niet denk ik. Ze heeft vooral alles geprobeerd. Beetje presenteren, beetje zingen, beetje acteren. Volgensmij greep ze gewoon alles aan om relevant te blijven.

5 likes

Zo raar, en die obsessie die ze klaarblijkelijk met a nooshin heeft. Waarom deze persoonlijke vendetta?

Ik keek net even haar stories (nooit meer!!) maar de credits die ze zichzelf toeeigent ook? Soel gaat mij nog missen, want crickets. Heeft rachel mn post gezien blabla. Ik heb haar maar geblokt ter zelfbescherming haha

1 like

Weejooo volgt iemand Channah en Quinten op insta? Echt weer een totale (de zoveelste) escalatie. Ik vind hem echt zo’n kwal hoe hij over de moeder van zijn kids praat op Instagram. Scheldt haar gewoon uit etc. Ben benieuwd hoe die Videoland serie verder gaat verlopen en wat die filmcrew wel niet moet denken die nu met hun op Cura is.

4 likes

Ik volg ze niet maar krijg wel het een en ander mee via juicechannel, wat een gedoe weer met die auto ook

Ja snap er ook niks van en volgens mij overdrijft hij lichtelijk met dat hij dood zou kunnen zijn oid.

5 likes

Huh ze zijn allebei in NL toch?

Nee ze zijn nu weer op Curaçao!

3 likes

Vond het in de serie (2 afl.) ook wel heftig hoe hij met haar omging, er was ook maar 1 iemand van belang en dat was hij

Ja van wat ik zie op Videoland, vlogs en insta is hij heel egoïstisch. Zeurt alleen maar hoe zwaar het is met 2 kids blabla. Vervolgens zie je hoe zij in de nacht stellingkasten in elkaar zet voor op zijn kantoor, dat hij dus blijkbaar gezoend heeft met iemand anders toen ze zwanger was van Tiger (ook op Cura) & dat hij dus eerst zichzelf eten geeft/gaat sporten, voordat hij bedenkt eerst even de kinderen eten te geven. Nee maar alles is haar schuld & ze overdrijft. Uhu.

2 likes

Waarschijnlijk had hij ook drank op want stories daarvoor van alcohol. Maar hij is toch achterop geknald? Dan zit je fout ookal remt iemand expres.

Hij doet nu overkomen alsof zij op hem is ingereden.

Ik volg die Yvonne niet maar door jullie verhalen zie ik altijd zo’n Rita Pulpers voor me met fantaseer veer.

44 likes

Ja dus hij had alcohol op en rijdt achter haar, zij remt en hij knalt op haar, maar het is haar schuld. Euhhhhhh


Alcohol beïnvloedt je reactievermogen
 en dan zit hij alleen maar: had wel dood kunnen zijn, m’n zusje had net zo goed naast me kunnen zitten. Terwijl hij letterlijk op de auto van de moeder van zijn kinderen is geknald en geen woord over haar toestand oid.

Ik begrijp deze mensen echt niet.

1 like

Plus dat hij haar juist weg zet als de zeur en dat hij niks van haar mag. Ik geloof trouwens best dat Channah ook haar issues heeft (en ik vind nog steeds dat deze twee mensen alleen maar het slechtste in elkaar naar boven halen), maar hij is echt zo’n manchild.

Ook wel echt een dieptepunt qua Videoland content hoor.

6 likes

Dit is een vrij accurate beschrijving😆

2 likes

Ben wel benieuwd hoeveel mensen haar hier alsnog volgen dus

Edit laat maaar🥺