FF Boulevard #6

Wat doet zij anders dan al die roddelbladen en Utopia ditjes en datjes? (Serieuze vraag)

3 likes

Origineel ontworpen sieraden van Aliexpress verkopen.

8 likes

Ze is Marco nu opdringerige appjes en sexy foto’s aan het sturen? Is dat werken aan Juice yvon?

4 likes

Hahha slide ze in z’n dms “stuur me een foto van je gladde sidderaal :kiss::kiss:

9 likes

Zei iemand ditjes en datjes?

7 likes

@Vara dat sws, maar ik zie haar gewoon Andre kapot maken door continu ‘haar spionnen’ het werk laten doen en dat ze de media op de hoogte stelt waar hij is, als een soort klopjacht. Echt als zij ooit in elkaar geramd wordt door een gefrustreerde CN’er sta ik hier zo niet van te kijken…

1 like

Zij gaat veels te ver.

1 like

Hahaha Nikkie over dat fotoshoppen in boulevard :joy:

2 likes

Maar er is toch een kans dat haar spionnenleger zijn bloedeigen moeder is? Kun je het dan nog steeds alleen maar Yvonne aan rekenen?

Nu loopt ze ook te bitchen op Anna’s vlog. Ik trek haar kop echt niet

1 like

Die Yvonne is echt vals idd. Zij pest mensen gewoon. Denk dat ze zelf gewoon heel onzeker is en zich schaamt over haar geflopte carrière en zo relevant probeert te blijven.

16 likes

Die yvonne maakte ooit ook hele rare video’s, dan zat ze op de bank maar wat te raaskallen, hele tijd aan haar haar te trekken? Heel vreemd gedrag, veel dachten toen dat ze sowieso onder de invloed was van het 1 of ander. Het is ook zo’n hypocriet mens, alles over iedereen lopen te lullen en zelf de reacties uitschakelen op youtube. Stomme trut dat ze dr rondloopt.

10 likes

Ze zegt in die video dat ze nog nooit iemand heeft gezien met zo weinig zelfreflectie als Anna en dat ze next level fake is. Dit is toch te bezopen voor woorden dat dat uit haaaaar strot komt. :lying_face:

3 likes

Ik moet wel zeggen dat ze gelijk heeft als ze zegt dat Anna heel erg haar best doet om te doen alsof ze awkward is. En ook dat ze nu zegt datt ze bewust is gestopt met vloggen en nu gestart omdat ze het weer oprecht leuk vindt en dat ze blij is dat ze minder kijkers heeft, ik denk dat ze haar makeup meer wilt verkopen.

8 likes

Ja tuurlijk. Ze heeft ook wel vaak gelijk hoor. Maar je hoeft dat toch niet met de wereld te delen en andere mensen daarop aan te sturen.

Maar bij die yvonne is zo ongeveer alles nep (sieraden) en geflopt in haar leven, dat is toch zo genant als zij dan op Anna gaat bitchen? Dus dit is ook waarschijnlijk weer zo’n rare fase waar ze inzit en daarna bedenkt ze weer iets anders wat ook weer mislukt enz. Zij is echt niet goed.

2 likes

Oké maar die Yvonne is dus een meid die allemaal roddel video’s maakt en (als ik het hier lees) vinden mensen haar heel kut,
Is er een verschil tussen haar en andere roddel bladen? Of worden die roddelbladen ook evenveel gehaat?

Ik vind roddelbladen ook echt heel kut, maar Yvonne nog wel net een beetje erger. Ik vind haar bijvoorbeeld echt veel te ver gaat als het om Andre Hazes gaat. Ze is echt geobsedeerd door hem en gewoon een hele haatcampagne tegen hem begonnen.

9 likes

Wow oké dit wist ik niet!

1 like

Yvonne probeert toch al een jaar of 15 BN’er te worden op allerlei manieren en het is elke keer net niet. De meid is volgens mij gewoon mega gefrustreerd en jaloers op mensen die eigenlijk net zo weinig kunnen als zij en wel die bekendheid hebben.

21 likes