FF Boulevard #6

Ik ging hier stuk om. Weet zelf ook niet waarom

8 likes

Leven autocorrectie.

4 likes

Brengt altijd een beetje luchtigheid, zelfs op de meest ongepaste momenten

Die arme Rachel moet nu dus ook nog zelf aan het werk?

Ps thanks voor degene die deze website gedeeld heeft. Hoofdbron van al mijn entertainment tegenwoordig

14 likes

Dat is hij wat mij betreft ook niet maar zo wordt hij inderdaad wel behandeld op Schiphol met al die camera’s. Als dat makkelijk te omzeilen is zou ik dat ook doen als ik hem was. Maar het gerucht gaat wel vaker dat hij soms ook zelf die fotografen belt om te zeggen waar hij is.

5 likes

Eerst deed ze natuurlijk helemaal niks enkel als de pers aanwezig was voerde ze even een toneelstukje op en daarna was ze weer verdwenen

Hahahahah ik ga stuk wie schrijft dit

11 likes

Ja dat schijnen meer bn-ers te doen!

4 likes

Ik geef ze groot gelijk.

5 likes

Van André?
Dat zou pas een plottwist zijn :joy:

2 likes

Ik ging ook helemaal stuk om dit stukje idd :joy::joy:

Ik weet niet of ik vanavond kan slapen hoor, nu andre deze ingrijpende beslissing heeft gemaakt en we ook nog horen dat zijn arme moedertje moet werken :sob::sob::sob:

9 likes

Dat deed André ook toen hij een pop up winkel in Batavia Stad had :shushing_face:

2 likes

Ahh zo zielig :pensive:

13 likes

ze werkt aan juice hoor, kan niet wachten

10 likes

Ik weet dat ze het niet bedoelt, maar iedere keer dat ze het over juice heeft, denk ik dat ze zit te klooien met een sapcentrifuge

24 likes

shock-shocked

12 likes

Of pussyjuice omdat ze geil wordt van al deze aandacht

3 likes

Haha ‘You gladde sidderaal’ :+1::+1::+1:

32 likes

Thanks for the image :nauseated_face:

2 likes

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze echt ook op straat uitgekotst wordt of de verkeerde pakt om mee te sollen
 Ik keur niets goed van vreemd gaan etc, maar moet zij nu zo erg op juice leven en nu het Andre verhaal even klaar is maar weer naar Marco te gaan

Who’s next Little Kleine & Jaimy en vervolgens kan ze de volgende relatie van Andre onder de loep nemen
 raar kind

5 likes

Waar is de kots-react als je 'm nodig hebt :pensive:

5 likes