FF Boulevard #6

Het is dat het van deze betrouwbare bron komt, anders had ik het niet geloofd

18 likes

En in het kader van de betrouwbare bronnen

Zo dat was de update weer van vanavond

4 likes

Het moet eerst op de mediacourant staan, dan pas geloof ik het :rofl:

4 likes

Ditjes & datjes klinkt net als de nieuwskrant van de Donald Duck :rofl:

28 likes

Daarin staan de beste roddels over Jennifer Loopneus! Ik kan me nog herinneren dat ze haar ooit zo noemden in de Donald Duck :joy:

17 likes

Wat. De. Fak.

3 likes

Wow ja huh op Showjuice lijkt dit nu inderdaad echt zo te zijn

Ik kan er nu ff niks over terugvinden maar zie ook vaak op die roddelkanalen dat Rachel een anonieme insta lijkt te hebben waarmee ze hele lelijke reacties achterlaat over bijv. Monique :sweat_smile:

1 like

haha ja onder de naam Hennie

7 likes

Hij heeft wel iets weg van wesley sneijder

4 likes

De moderne Betty88!

6 likes

Bibi Breijman is zwanger

37 likes

Jongens tis toch verschrikkelijk:

13 likes

Echt een tragedie, wat moet Yvonne nu doen? In de bosjes liggen?

9 likes

Verschillende collega’s van Andre vinden overigens dat Andre verslaafd is aandacht en snappen nog steeds niet dat Andre door de hoofduitgang van Schiphol naar buiten kwam waar alle pers op hem stond te wachten

Hahahha die zin klopt niet en alsof Andre een of andere mega celeb is die toegang heeft tot geheime uitgangen. Zelfs de meeste mega celebs komen gewoon door de uitgang waar het plebs ook uit komt :joy:

6 likes

Volgens mij doelden ze op die Vip uitgang? Geen idee of het klopt maar dat je de pers wel had kunnen omzeilen als je dat echt niet had gewild (vaker ad orde als politici/sterren media niet te woord willen staan)

4 likes

Ja ik denk het wel. Ik weet ook niet hoe de regels zijn met die uitgang wel of niet mogen gebruiken of elke random bn-er daar ook gebruik van mag maken. Maar wel dat heel veel grote internationale artiesten daar niet eens gebruik van maken. Ze schrijven het nu net alsof Andre zo een mega celeb is dat het bizar is dat hij door de gewone uitgang kwam.

Lijkt mij voor hem trouwens wel zuur dat je gewoon snel naar huis wilt en dan wordt je zo overvallen met camera’s en alles.

4 likes

Ze kunnen bij hun vlucht denk ik iets extra’s boeken. Nikki plassen doet dat vaker. Met een busje naar je vliegtuig. Dat is dan ook opstappen op een andere plek op Schiphol. Dan kun je rustiger aankomen en weg gaan.

2 likes

Voor €350 kan je een VIP behandeling boeken. Dan kan je een andere in en uitgang nemen.

5 likes

:joy: Sorry

27 likes