FF Boulevard #6

Maar die spionnen moet wel echt heeeel dicht bij Andre staan toch? De dingen die zij weet :exploding_head:

Ik zou als ik Andre was echt even goed over iedereen gaan nadenken

2 likes

:sob:

7 likes

Is dit niet sarcastisch? :anguished:
Nee he :sob:

3 likes

Ik hoopte het maar ben bang van niet als ik de reacties lees 🥲

Huh? Moet wel sarcastisch zijn toch? Ik had Daniel verlaan wel hoog zitten maar laat maar

13 likes

Mocht er ooit fanfiction worden geschreven over Yvonne Coldeweijer dan is de cirkel echt rond. Dat zij stiekem achter de break tussen Bridget en Dré zat, de miSsTap van Marco Borsato en als ultieme wraakactie een underovertrouwoperatie aangaat met Thierry en dan via Telegram insiderinformatie verkoopt om haar knock-off-webshop #9499595959 van de grond te krijgen. En dan nog zo’n shit verfilming van die Costa-regiseur als sherry on top.

3 likes

Neee dat kan ik echt niet aan hoor. Beide niet. Make it stooop :sob:

Ik bedenk me net dat hele incident hoogstwaarschijnlijk door haarzelf gefilmd is. Wat een hel.

Ik kan me niet indenken hoe het daar was op het moment dat ze door hadden wat er gebeurd was :pensive:

2 likes

Ik zet mijn geld in op Rachel. Die zou d’r eigen moeder nog verkopen om in de belangstelling te staan.

43 likes

Ik grijp iedere kans graag aan om jullie er op te wijzen dat Costa 2 momenteel in de maak is, en volgend jaar te bewonderen is in de bioscoop

ritmoo

24 likes

Ik wacht op Volle Maan pt 2 met daarin de maanzusters in de hoofdrol (Sorry gothic Georgina maar je hebt die podcast nog).

7 likes

Sexyyyy

9 likes

Rieeeeeeetmo cajente kjèrooo bijlAaaaaa

33 likes

Fijn dat je dit net zo goed fonetisch kan zeggen als Simarik.

1 like

Treesje Maanwolf!

Vond Lieke sowieso al irritant in Volle Maan want zij speelde het vriendinnetje van Michiel Huisman. :expressionless:

6 likes

Er schijnt dus echt van alles mis te zijn op de set. Er was al eerder onbedoeld een pistool afgegaan. Dit artikel beschijft het:

1 like

Heel damning artikel dit. Uiteraard wilde niemand expres iemand doodschieten, maar zo te lezen zijn de producers wel flink nalatig geweest.

3 likes

Nogal een genante uitspraak voor een journalist van het Parool :o_o:

Ja echt niet oké daar zeg…

1 like

En het is dus al ooit eens eerder gebeurd he, bij brandon Lee. Die film is uiteindelijk wel gelanceerd. Vind ik ook zo dubbel.

3 likes