FF Boulevard #6

Haha dre terug bij Mo en het land weer in lockdown en de circle is weer compleet!

51 likes

Ik overweeg hier serieus weer instagram voor te installeren, ben benieuwd wat er staat

Hahaha love de duim emoji’s bij dit bericht.

10 likes

Oh mijn god alsof ze de heilige Messias zelve is
Maar jij 100% bedankt voor dit, ik wil het minimaal nog een dag volhouden voor ik die app weer installeer

8 likes

Of gaat André nu met Yolanthe :open_mouth:

8 likes

Nee die zou wat met Donny hebben. Omdat ze op een feestje wat tegen elkaar zeiden.

6 likes

Ja en omdat ze zeer recent foto’s van hem begint te liken

8 likes

Hoe kan ik dat nou vergeten, dat is het bewijs!

8 likes

Yo heeft het er maar druk mee dan

2 likes

Hahahaha en hier gaan ze nu weer allebei op reageren wie het eerst was ohhhhh looordd

1 like

Monique ook echt met een trui met een hele grote A erop bij de kapper. Die hele groep doet het er ook gewoon om hoor jeetje.

4 likes

Ja en ze ging een filmpje van André afspelen vanmiddag (dat hij voor haar oma zong, maar toch)

Volgens de laatste geruchten zit ie achter Queen Elizabeth aan :thumbsup:

22 likes

Janice en Donny Roelvink zijn echt uit elkaar. Die geruchten gingen al een tijdje door die juicekanalen.

1 like

Zo’n Yvonne is toch gewoon Koos Vriendloos als je je energie put uit aandacht zonder context? Ik bedoel deze meid lijkt nog geil te worden van een bedreiging. “Voor MIJ? :star_struck:”. Die is echt niet goed hoor…

22 likes

Maar wel veel sterkte hoor want dit is nooit leuk!

:thumbsup:

1 like

Ja vind het echt sneu. Zij krijgen al weken dus berichten hierover.

3 likes

Alleen maar slachtoffers. Hoop voor hem dat hij hier mee kan dealen in de toekomst, ik zou mijn plezier in acteren echt verliezen als zoiets gebeurt. Wat een drama.

1 like

Hebben die twee niet een peperduur huis gekocht samen? Heftig wel.

3 likes

Wat heb je aan vrienden als je “spionnen” hebt 🥲

1 like