FF Boulevard #6

Ik vind het ook ziekelijk dat één persoon over al deze dingen mag beslissen. Dat ze zeggen we beheren een deel van je financiën en je moet 1x per week therapie zodat je niet terugvalt kan ik ergens nog begrijpen, maar de rest? Gaat veel te ver.

4 likes

Misschien zou je deze video eens kijken, klinkt alsof je je niet echt kan inleven in wat de impact van showbizz op een kind kan zijn

Dat Hillary Duff er wel ogenschijnlijk ongeschonden uit is gekomen maakt haar niet de regel, eerder de uitzondering.

6 likes

Ik zag deze video ook laatst. Moet altijd aan de film Cheaper by the Dozen denken als ik haar zie. De eerste film die we huurden in een videotheek :sparkles:

1 like

Beetje oud nieuws, maar Rita Ora, Tessa Thompson en Taika Waikiki schijnen met elkaar te daten: https://perezhilton.com/rita-ora-tessa-thompson-taika-waititi-throuple-pda-photos/

5 likes

https://www.ad.nl/show/zevende-kind-van-nick-cannon-geboren-vierde-baby-dit-jaar-bij-drie-vrouwen~ad20eac0/?fbclid=IwAR0jkAAz3TbuW71vKIq8nR5kuYTCUeXrKMZWDwQK5Qul4KefF_U3cz1q2lI&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com

Dit lijkt me vooral gewoon heeel erg ingewikkeld voor iedereen

11 likes

En mannen moeten nog altijd niet aan birth control. Dit kan nooit goed uitdraaien.

33 likes

Amanda was volgens mij toch juist van Nickelodeon? Dus niet Disney. Neemt niet weg dat er heel veel ‘kindsterren’ zijn die ontspoort zijn. Degene die Stephanie speelde in full house is in haar puberteit ook ontspoort.

Amber Heard is moeder geworden via een draagmoeder.

2 likes

Vind het echt zielig voor al die kinderen. Mariah betrok hem voorheen ook nog heel veel bij familiedingen maar inmiddels komt hij daar ook niet meer voor opdagen. Volgens mij is het gewoon zijn missie om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden, dat is MaNNelIjk.
Er was een paar jaar geleden ook zo’n filmpje dat ie met zijn zoon (van Mariah) in een speelgoedwinkel stond en dat jochie wilde iets ‘voor meisjes’ en hij kraakte dat kind echt af, dat dat niet mannelijk was en je moet macho zijn en blablabla.
Walgelijke vent.

3 likes

Haha dit klinkt echt alsof je daar wekelijks over de vloer komt :joy:

32 likes

Ik ben haar PA :joy: Nee maar ik ben een fulltime stan dus, van haar kant van t verhaal weet ik wel veel.

1 like

Hèh? Hoezo heb ik niet door dat er een verband is? Tuurlijk begrijp ik dat. Ik noem alleen wat verbanden. Ik noemde het voorbeeld van Hilary Duff juist omdat ik me daarover verbaasde. Beetje belerend dit.

2 likes

Ah oke! Ik dacht dat ze allemaal van Mickey Mouse kwamen. Christina Aguilera en Justin Timberlake toch ook?

2 likes

En Ryan Gosling ook!

1 like

Best wel veel dus!

Die hele Mickey mouse club was achteraf gezien gewoon een fabriek waar jonge kinderen werden klaargepompt om beroemd te worden.
Je ziet het nu nog terug bij bijvoorbeeld van die prepschools in Korea, waar ze jonge mensen omvormen en klaarstomen voor een leven in de spotlights.

Ben echt fel tegenstander van talentenjachten rondom jongeren zoals de voice kids. Ik vind het echt niet gezond dat zulke jonge mensen worden geprept en ondergedompeld in een volwassen wereld, puur voor entertainment.

23 likes

De eerste winnares van de Voice Kids heeft het ook lastig gehad inderdaad.

https://www.ad.nl/roosendaal/fabienne-bergmans-eindelijk-weer-gewoon-na-drugs-en-foute-relaties-longread~ade6e1a9/

2 likes

Nou dat, maar voor mij is niet alleen het feit dat sommige jongeren er slecht uitkomen. Het is het hele concept wat me tegen staat.

In het geval van de voice kids, is het een groep zorgvuldig geselecteerde kinderen/jongeren die door “vreemde” volwassen wordt verteld hoe ze zich moeten presenteren, hoe ze zich voor de camera moet gedragen, hoe ze meer stemmen kunnen vergaren, hoe ze moeten optreden, kleden, praten. En ga zo maar door.

Zelfs al komen ze ongeschonden uit de strijd, en het lijkt er op dat dat voor de meerderheid zo is, blijft het vreemd dat wij het allemaal normaal vinden.

Het is echt letterlijk het inzetten van kinderen om de zaterdagavond te vullen, zodat wij gezellig met heel nederland die kinderen kunnen judgen .

En natuurlijk, er is altijd ergens een nuance, maar in de basis vind ik het behoorlijk achterlijk allemaal.

31 likes

Maar maar dag sinterklaasje :pleading_face:

16 likes

Haha, dat is ook het enige waar ik hem echt van ken. Was zo knus altijd dat programma, kan dat gevoel weer helemaal oproepen van vroeger :sob:

9 likes