FF Boulevard #6

Jeetje wat een manhunt zeg op Dré…
En Yvonne wil haar primeur wel erg graag laten zien met dr 1000 watermerken door haar foto

7 likes

Wat is er met hem, dan? Waarom is het zo bijzonder dat hij in het vliegtuig naar NL zit?

1 like

Ja ik vind het ook echt heel heftig. Heb absoluut niks met de hele familie Hazes maar dit… als iemand echt problemen heeft in welke vorm dan ook, laat diegene dan met rust en laat diegene ervoor zorgen dat hij/zij er weer bovenop komt.

7 likes

Hij was een tijdje van de radar, niemand wist waar hij was. Vanmiddag is hij blijkbaar gespot in het vliegtuig naar NL dus de hele media duikt erbovenop

2 likes

Wat ik begrepen heb heeft hij een burn-out maar dat gelooft een deel van de media niet. Yvonnen dacht volgens mij dat hij in een afkickkliniek zat.

Ik vind het echt ziekelijk hoe obsessed die Yvonne met die familie lijkt. Elke stap die die gast zet, post zij (inclusief allemaal roddels/aannames). Ze lijkt wel een stalker.

37 likes

“lijkt” is nog zachtjes gezegd.
Ze heeft haar hele verdienmodel om André Hazes gebouwd, met die 10 euro lidmaatschappen op roddels rondom André.
Vind het echt ziekelijke vormen aannemen.

Waarom is dit nieuws? Die man gaat duidelijk door een vervelende tijd heen, wat de aanleiding ook mag zijn, en deze troela duikt er bovenop alsof het een misdadiger is.

Gaat niet helemaal lekker met haar hoor

18 likes

Ja ik vind het ook creepy. Net zoals die juice channels nu duiken op de relatie van Donny Roelvink en vriendin (Janice?). Ze analyseren hun insta story’s helemaal en concluderen dat Donny dan in de nacht bij z’n moeder heeft geslapen of dat Janice daar en daar niet aanwezig was, of sinds waneer ze elkaars posts niet meer hebben geliked. Like omg.

14 likes

Vind dit sowieso heel vaak: ja die en die volgen elkaar niet meer op insta, zou er wat aan de hand zijn?
Dan denk ik altijd jeetje zitten jullie de hele dag te checken wie elkaar nog wel of niet op insta volgt ofzo?
En dan vooral bij van die c-sterren zoals van Ex on the beach ofzo die sws elke week uit elkaar gaan om een week later weer de liefde van elkaars leven te zijn. Vermoeiend.

2 likes

Ze heeft het ook steeds over spionnen. Krijg daar echt de rillingen van.

6 likes

Die andere juice channels volg ik allemaal niet, volgens mij gaan die vooral over Temptation island deelnemers, toch?

Yvonne is echt van het pad. Ik krijg bijna het idee dat er een soort wraak achter zit, ofzo?
Ik snap best dat je een bepaalde bn-er niet leuk vindt, maar er straalt echt pure haat van haar berichten af.
Vind het echt wanstaltig

6 likes

Ik vind het ook raar dat dat juichechannel elke keer zegt dat zij dat kanaal begonnen zijn omdat ze vinden dat de gewone media te mild is. Dan zeg je toch eigenlijk ronduit dat je uit bent op pestgedrag. Van sommige dingen is het gewoon niet nodig dat ze gedeeld worden of dat we er met zijn allen een mening over hebben.

@Frenky misschien heeft André haar een keer afgewezen ofzo :joy:

6 likes

Een paar weken terug posten ze dat haar “spionnen” voor het huis van Rachel zaten. En omdat Rachel de gordijnen dicht had was de conclusie van Yvonne dat Rachel dus wel ernstige straatvrees zou hebben en dat André stiekem in haar garage verbleef :woozy_face:

Like, bitch, are you ok?!

2 likes

Ja burn-out is celebrity codetaal voor (coke)verslaving

Hihaho, lekker lachen

Naaaah wat is dit voor een walgelijke vrouw?!

39 likes

https://m.hennyhuisman.nl/#!/page/116038

Voor als iemand nog een leuk uitje zoekt :joy:

5 likes

wat sneu is zij zeg, helemaal blij omdat ze hoopt dat iemand haar noemt en mensen haar bedanken. jeezzz. ik hou best van een beetje juice maar dit gaat allemaal wel heel ver hoor. wat een irritant vervelend walgelijk mens.

3 likes

Wtf is dit omg

1 like

:face_vomiting: