FF Boulevard #6

Gadverdamme wat een naar mens. Kan André haar niet aanklagen wegens stalken ofzo. Ze is gewoon geobsedeerd.

28 likes

Hahaha is dit echt? :joy: Een peptalk ik ga stuk
Die heb je wel nodig om erdoorheen te komen ja

2 likes

Vind het vooral erg zorgwekkend dat ze zo intens geniet van iemand waar het niet goed mee gaat.
Doet me denken aan vroeger, toen Perez Hilton beroemdheden belachelijk maakten als ze verslaafd/depressief waren.

54 likes

Vreselijk, die man wil duidelijk even met rust gelaten worden. Echt naar.

Ja dat bedacht ik me ook net maar volgens mij had André haar juist geantwoord van “over mij mag je zoveel schrijven als je wil” (toen rondom Sarah). Bedoelde hij natuurlijk niet letterlijk maar goed

1 like

Pff Yvonne’s heksenjacht op Andre en de familie. Hoop dat het stopt voordat het heel erg misgaat maar zij maakt Andre opgejaagd wild. Vind dit heel erg PerezHilton, Britse paparazzi etc praktijken. Weet dat hij ook wel de media opzocht maar wat hier bijvoorbeeld in dat boulevard item staat ’ daarmee lijkt een einde te komen aan de onduidelijkheid rondom de verblijfplaats’ … zijn ze vergeten dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen. Burned out, verslaafd of gewoon op vakantie is geen reden tot deze constante jacht

14 likes

Ik vind dit echt ziek, dat ze zo exact de locatie en tijd benoemt waar hij dan zou zijn/landen. En er dan nog trots op zijn ook dat de hele media je tip opvolgt. En dat je dit allemaal op je vrije dag/vakantie doet :face_vomiting: Nou meid, vier lekker vakantie ipv anderen zo op te jagen terwijl ze letterlijk geen kant op kunnen. Volgens mij heb je dan totaal geen idee wat dit met iemand kan doen. Als je al (mentale) issues hebt, lijkt dit me al helemaal niet bevorderlijk… Laat iemand toch met rust als daar om gevraagd wordt. Echt om te kotsen dat het alleen maar om views en “de primeur” gaat

34 likes

Aaah Kourtney en Travis zijn verloofd!

27 likes

Huisman took his chance and said “Mister, I am made for television”. Impressed by this answer Van den Ende started working with Henny Huisman.

Die site is al behoorlijk entertaining :sweat_smile:

4 likes

Zo die gaan snel.

1 like

Ik ben benieuwd of Kourtney echt wilt trouwen of gewoon geen nee durfde te zeggen. Ze heeft zo vaak gezegd bruiloften te haten en er niet in te geloven. Denk dat Scott nu een paniekaanval heeft

2 likes

Gatver ook die comments van mensen op dat beest dr insta: queeeen, begin een eigen talkshow of ik sta voor onafhankelijke media.
Ik vindt dit walgelijk en enge vormen aannemen, dit heeft niets te maken met vrije media, roddelpers of iets anders. Dit zijn gevallen die beter kunnen slapen omdat iemand anders het slecht/problemen heeft.

1 like

Ja heeft niemand iets geleerd van Britney. Andre heeft misschien zelf altijd de media gebeld maar het gaat nu niet goed met hem. Ik vind haar zo verschrikkelijk, wil iedereen haar aub ontvolgen.

Je kunt ook van gedachten veranderen. Weet niet wat voor uitspraken ze er verder over deed want ik volg die mensen niet, maar vind het niet heel gek ofzo. Soms voelt het met iemand gewoon anders en verander je van mening.

4 likes

Het is gefilmd voor de nieuwe Hulu show, ik denk dat ze er wel al van af wist.

Ze zijn al jaren bevriend en de romantische geruchten doen ook al langer de ronde dan dat ze nu publiekelijk samen zijn. Denk dat K dit wel serieus heeft overwogen.

En wat betreft Scott, tsjah… he had his chance.

En ondertussen zijn ze wel vrienden met Yvonne, dus haar ali express meuk winkel laten ze natuurlijk wel met rust :sweat_smile:

Yvonne gaat ook helemaal goed op de ‘‘waardering’’ die ze krijgt als een nieuwssite haar naam noemt. Volgens mij is die meid ergens wat tekort gekomen als ze hier haar voldoening uit moet halen

6 likes

Hahahahaha ik zocht dit topic en kwam er achter dat ik t al die tijd verkeerd had getypt. Aangezien ik alleen post vond van mezelf die t vetkeerd typte :joy::joy:

Anyhow. Ik zie dus op tiktok voorbij komen dat Josje van een van de 3000 k3s allemaal trans en homofobische shit liked enzo. Ze word helemaal gecancelled door de zoomers

1 like

Ja is besproken 2 dagen geleden aka net boven de Hazes gate

3 likes

Heb je ook nieuw nieuws? :crazy_face:


Maar dus al de media is naar Schiphol gerend omdat zij een story plaatste… gelooft ze dat zelf ook nog?
Rachel heeft natuurlijk voor vertrek al gebeld naar Edwin en co.

2 likes