FF Boulevard #6

Heeft iemand onrust rondom Josje een beetje meegekregen? Zou diverse transfobische insta posts hebben geliked? Waarvan zij nu zegt dat het genuanceerder ligt.

14 likes

@Flamoes wees me erop. Gaat echt om posts waarin ik weinig nuancering kan ontdekken eerlijk gezegd.

Edit: bron instastories van Fawry, kan je de posts zien.

8 likes

Ik dacht eerst nog dat ze misschien gehacked was, maar het lijkt er niet op.

zie nu dat Jessie Maya ook dingen post, echt niet ok dit

edit: wow ik zie nu nog meer dingen die ze heeft geliked, die is echt niet goed! bizar dit

3 likes

Voor de mensen dit had ze o.a geliked:

walgelijk wijf!

(Er zijn dus meer zulke berichten die ze geliked heeft)

1 like

Wel meer dan alleen dit
Vgm zeker 5/6 transfobe en homofobe posts

1 like

Klopt dit is er 1 van. Echt walgelijk

Huh maar op haar stories (die van Josje) post ze er gesprekken over en ik snap er he-le-maal niks van? De meid laat het om haar gevoel draaien maar dat is hier niet aan de orde?

3 likes

Ja en dat zij het grotere plaatje ziet en de andere mensen niet.

Emmmmm :thinking::thinking::thinking::tired_face::tired_face::tired_face:

Ze was gehackt :crazy_face:

Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze denkt dat mensen te snel het label ‘transgender’ op zichzelf plakken en eerst aan hun mentale gesteldheid moeten werken voor ze zo’n serieus traject in gaan.
En vervolgens repost ze dit;

Samenvatting

Nou ik ben reeeuze benieuwd naar gaar uitleg over hoe het veel genuanceerder ligt, lijkt me zo toch vrij duidelijk dat ze gewoon transfoob is

3 likes

Daar heeft zij toch vrij weinig over te zeggen als cis vrouw?

9 likes

100% mee eens. Ik deel ook absoluut Josje haar mening niet.

3 likes

Wie denkt die vrouw dat ze is?! Ze probeert “iets” uit te leggen, doet dat extreem slecht, en werpt zich nu op als een soort beschermer van mensen die een transitie terug willen draaien en/of trans zijn als psychisch probleem zien??

Bitch, what’s your fucking deal?!

16 likes

Wát een walgelijke vrouw. Het woord transfoob dekt de lading niet eens. Zeggen dat homoseksuelen demonen zijn, WTF. Word hier echt kwaad van.

4 likes

Never forget

10 likes

Dit :woozy_face:

4 likes

Ja daar ken ik hem van! :laughing:

1 like

Wtfff is dit?!

1 like