FF Boulevard #6

En strijk het even.

10 likes

Jaaaa! Dat is het! Kreeg ook beetje Mascha van Beautygloss vibes door die uitstaande rok
Vind het echt tering lelijk en ordi
Maar ja dat laatste is Mo natuurlijk ook wel gewoon


4 likes

Wat is er ordi aan Monica’s jurk?

32 likes

Ik zie het ook niet.

4 likes

Die glans stof en cut outs
Vind ik

1 like

image

Ik dacht eerst ‘hoe dan’ maar na deze foto snap ik het

8 likes

En Angela schijf omg :heart_eyes:

29 likes

Dit is voor mij dan weer precies de vleesgeworden versie van het woord ‘polderglam’.

“Gooi er maar veel pailletten op, dan ziet iedereen dat het feest is”

43 likes

het lijkt ook een beetje op een kunstschaatspakkie

10 likes

Hahaha ja ik kreeg ook echt I, Tonya vibes

2 likes

Het lijkt zo uit verhouding. Net alsof haar hoofd te groot is voor haar lichaam. Maar kan ook helemaal komen door de hoek van de foto.

3 likes

Ik dacht even dat dit Nicole Kidman was

1 like

Ik vond Mo’s outfit ook mooi. Deed mij heel erg aan moderne versies van Indiase 2 delige “jurken” denken

7 likes

Echt een goed pak voor op de loper maar ik heb ook zo’n vreemd gevoel van dat ze overdressed is? :joy: Wat ze niet is, maar Televizier voelt totaaaal niet aan als zo’n super glam awardshow. Vind redelijk wat outfits wel mooi maar ook vrij zuinig allemaal.


De overwinning van DKVR voelt wel veel meer fair t.o.v. andere jaren omdat zij het echt van het verhaal/de inhoud moeten hebben. Geen BN’ers, grote following of andere poespas. Hoewel het super logisch is dat het publiek meebepaalt bij Televizier, vind ik publieksprijzen normaal weinigzeggend omdat het dan eerder een marketingwedstrijdje wordt. Die nominatie van Raven van Dorst uit het niets bijv. was echt geniaal. Is toch te grappig en ergens ook wel een extra beloning op je werk dat mensen ook op je stemmen als je het niet vraagt.

1 like

Ik vond de jurk van Marieke Elsinga echt supermooi

8 likes

Ik kom er net achter dat Elise schaap een relatie heeft met Milan uit GTST. Die had ik al een tijdje niet meer gezien haha

afbeelding

16 likes

Maar Karsu dan :heart_eyes:

18 likes

Doet mij eigenlijk gelijk denken aan zo’n verjaardagsmuts…

image

65 likes

Hehhhhh speelde hij Milan?

1 like

Met zo’n jurk is 1,5 meter afstand houden simpel.

1 like