FF Boulevard #6

Kan ik ergens de outfits judgen?

6 likes

Kom maar door.

Het ziet er allemaal zo goedkoop uit, goedkope stoffen, slechte afwerking. Monica is Fab, Miljuschka kan ermee door. Loiza Lamers snap ik de lichte stoffenstrook niet een gewone jurk met een rechte structuur had beter geweest.
Emma Wortelboer had leuk kunnen zijn maar moet die mismatch met von dutch nu echt?
Love Marieke Elsinga
Love de kleur van het groene pak van een van de street lab-gasten maar een knop staat op springen. Jammer
Nikkie is niets nieuws maar blijft mooi
Love Linda Hakeboom
Mooi het pak van Nardin Dchar en het zit als gegoten

17 likes

@Daelyss
Ja eens met dat het goedkoop oogde! Vond ik eerlijk gezegd vooral van de jurk van Britt.

Monica haar haar vond ik alleen niks, de verlenging zat niet mooi.

Ga eens even opzoeken waar ik iedereen zā€™n outfit goed kan bekijken haha

1 like

Heb alleen de stories van televizier gezien en daar zie je alleen maar het bovenste van de outfits.

De outfits van de Meilandjes zijn ook echt om te kotsen

Die mensen van een huis vol zien eruit alsof ze hun jurken bij de bazar in Beverwijk hebben gehaald.
Monica vind ik mooi, maar ik had 20 jaar geleden zoiets aan bij t kerstgala van de middelbare school.
Miljuska, geinig maar ziet eruit alsof het op de markt gekocht is door die rare pluizenstof.
Emma wortelboer geweldig maar ik wil die pet van dr hoofd trekken. Echt haalt het hele outfit naar beneden zo zo zonde
Marieke Elsinga, in vergelijking met de rest heel mooi. Krijg er een beetje bruidsvibes van
Straatlab, als je een pak huurt, huur dan de goeie maat.

Nikkie :heart_eyes:

Linda Hakeboom vond ik ook mooi

Idd Nasrin dat pak is echt hoe het moet, ik wilde die man in dat hemelsblauw fluwelen pak ook beter zien want dat zag er ook heel nice uit maar alas.

Nathan rutjes met zn zoontje echt heel schattig en past goed bij hun stijl. En ziet er op maat gemaakt uit.

En nu heb ik geen zin meer :rofl::woman_shrugging:

3 likes

Ik zet het net even aan, wat een treurnis :joy:

1 like

Die jurk van Linda Hakeboom was inderdaad echt prachtig! :heart_eyes:

4 likes

Dit! Zulke vreemde reacties weerā€¦de prijs is voor Jessica die de docu heeft kunnen maken met de mede en samenwerking van deze familie. Ze heeft hen natuurlijk gevraagd of ze ook wilden komen, en ze wilden dat blijkbaar. Einde verhaal.

17 likes

Nav deze post net de podcast geluisterd en het is echt een aanvulling op de docu en inderdaad op gisteravond. Thanks!

1 like

En het pak van Angela Schijf!!:heart_eyes::heart_eyes:

Ff verbeterd :grimacing:

6 likes

Ja outfit van monica vond ik mooi maar dat haaaaar zo lelijk.

Ze hebben een random fanaccount van Nikkie getagd ipv haar account :expressionless:

Dat is wel goals voor zoā€™n account

2 likes

Ik vind Mo op Nikkie Plessen lijken met dat haar en die outfit :skull:

4 likes

Nou ik zit gewoon te grienen bij die herdenking van Peter R. hoor

3 likes

Snap ik! Heel mooi gedaan.

1 like

Ik zit het nu ook net terug te kijken, die beelden van hem zo hard lachend enzo, janken ditā€¦

3 likes