FF Boulevard #6

Een engel???

1 like

Het lijkt meer op een verlepte Legolas

23 likes

Oei, dat is niet best.
Zo te lezen is ze er zelf tevreden over, en daar gaat het om, maar het blijkt maar weer dat tatoeëren een kunst is.

Zo jammer dat er zoveel van dit soort “artiesten” zich vrij kunnen bewegen in de markt.

6 likes

The New Yorker heeft vandaag een artikel geschreven over het conservatorship van Britney. Zo ziek dat zij in deze situatie is beland. Hoe meer informatie opduikt, hoe heftiger
 Vooral die passages over de rol die haar vader Jamie erin speelt en hoe hij haar behandelt:

In the following weeks, Jamie wore Spears down. “He would get all in her face—spittle was flying—telling her she was a whore and a terrible mother,” Butcher said. Spears was told that she could see her kids again only if she coöperated. “Lynne was just, like, ‘Obey Daddy and they’ll let you out,’ ” Butcher added. Spears behaved, and regained limited access to her children. But Jamie got rid of anyone his daughter had been close to. The housekeeper who worked for Spears during the custody dispute remembers being let go at this time. “Anyone that works for her from now on goes through me,” Jamie told her.

4 likes

Echt eng dat de hele wereld met je meeleeft, en je wil helpen maar dat het gewoon niet lukt PUUR omdat de rechter geen groen licht geeft omdat het niet ‘kan’ volgens de wet.

11 likes

Ik moet ook elke keer aan die ‘Leave Britney alone’ video denken. Zo bizar hoe lang zich dit al afspeelt.

3 likes

Als achteraf blijkt dat Chris Crocker eigenlijk de enige normale persoon was
 :weary:

29 likes

Ew die Nikkie. Ik weet dat die affaire met van der Vaart iig klopt. Volgens mij zit Nikkie in een open relatie, dus vreemdgaan van haar kant zal er dan wel niet inzitten!

Hier is ‘ie af (denk ik)

1 like

Daar schijnt haar man het niet helemaal mee eens te zijn, las ik haha

2 likes

Haha kan ik me voorstellen :laughing:

2 likes

Ja ik weet niet of het nou echt beter is zo :joy::sob: ze heeft het best snel laten bedekken vind ik

4 likes

Het is vooral een grote donkere vlek :sweat_smile:
Weet ook niet of je er ĂŒberhaupt iets moois van kon maken
 maar inderdaad snel. Ze heeft/had ook een nieuwe vriend. Misschien dat ze het daarom ook wel sneller wou, of ze wou er niet meer mee geconfronteerd worden. Zelf vindt ze het prachtig in ieder geval

1 like

Wow wat een lang artikel, heb er meer dan een half je over gedaan. Maar wat ontzettend heftig en afschuwelijk wat zij mee maakt. Ze zit in een gevangenis en wordt gegijzeld.

En Amanda Bynes heeft ook een conservatorship las ik :cry:

1 like

The land of the free! Pfff

1 like

Het schijnt dat hetzelfde is geprobeerd bij Lindsay Lohan

Ja dat las ik ook. Vreselijk :disappointed:

Waarom moet perse haar vader conservator zijn en geen onafhankelijke partij? Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal free Britney, maar als een rechter haar niet in staat acht om zelfstandig beslissingen te nemen, waarom dan perse onder bewind van haar vader?

18 likes

Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af!

Wel apart dat ze alledrie kindster zijn geweest en volgens mij ook alle drie bij de Mickey Mouse Club zaten. Overigens zijn natuurlijk niet alle kindsterren ‘ontspoord’, Hilary Duff is zo’n voorbeeld die wel op rechte pad is gebleven. Al denk ik dat in het geval van Britney veel meer misbruik van haar is gemaakt en dan Lindsay en Amanda veel meer zelf op een gegeven moment de verkeerde kant op gingen. Blijft zielig