FF Boulevard #6

Dit heb je al in Amerika en ik vind het echt kut dat dit bestaat. Die man kan ook zo ff mijn schuld afbetalen.

4 likes

Echt he, beter betaalt hij iedereens studieschuld even af, kan ie vast wel betalen

@Duchess hahaha ik weet nog wel dat ik dat altijd keek en iedere week weer dacht ‘huh waarvoor heb je in godsnaam zoveel geld nodig voor een studie???’ en daarom vond ik het maar stom om dan mee te doen. Inmiddels heb ik spijt :joy:

4 likes

1 korte blik op de comments en ik zie alweer iets in de trant van “als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ontzien.”. Hou óp met me.

Ga naar Specsavers, joh.

6 likes

Ik was de comments ook aan het doorlezen in de hoop nog wat mensen te zien die niet ‘beautiful :heart: :heart: :heart: :heart: :pray:’ vonden maar helaas pindakaas.

1 like

Wil en tien liken het ook, surprise

Ik wil best meedoen aan die quiz als ik het mag opnemen tegen Doutzen en zij mijn studieschuld afbetaald als ze verliest. Dan deel ik toch niet dezelfde Moeder, aarde.

12 likes

In haar stories post ze dat ze in het midden van 2 uitersten wilt zitten. Dan vervolgens deelt ze een post van itsjeboyjay.

Die meid is echt de weg kwijt.

1 like

Ik heb daar wel aan meegedaan en daar geleerd wie batman is. Tv niet gehaald maar weer wat geleerd!

2 likes

Dat mag ze ook best elders doen. We hebben Tim Douwsma ook al en dat is meer dan genoeg :disappointed_relieved:

2 likes

Die is naar Portugal vertrokken omdat hij klaar is met Nederland :thumbsup:

9 likes

Verloren ziel.

Denk dat ik in totaal 1 minuut aan content van die gast heb gezien en er zijn maar weinig mensen die in kortere tijd zoveel irritatie kunnen opbrengen. Wat een opperkneus is dat zeg :woman_facepalming:

4 likes

Het land met de hoogste vaccinatiegraad van de wereld, die komt wel weer terug hoor.

5 likes

Ik had er ook 2. Daag! :raised_hand_with_fingers_splayed:

2 likes

Die titel erbij :joy: jaa leroy ga lekker aan de pijpen van maxime dansen.

3 likes

Fantastisch dat deze bron helemaal is geïntegreerd in dit topic :joy:

12 likes

Jammer

1 like

Ik struggle nu echt erg dat ik een heleboel types zoals Doutzen graag wil volgen omdat ik wil weten wat ze nu weer uitkramen, maar ik wil niet dat mijn omgeving denkt dat ik ze volg uit sympathie 🥲. Zoek nu steeds handmatig een aantal op… moeiteee

3 likes

Haha same :sweat_smile:

2 likes

Net gekeken naar het eerbetoon voor Peter R. en ik word er nog steeds zo naar van dat zo’n mooi mens zo uit het leven gerukt is. Getsie…

8 likes

Ik vind het zo bizar dat deze kinderen nu een soort sterren zijn en op een rode loper verschijnen.

58 likes