FF Boulevard #6

Clout lijkt mij de enige reden. Heb zelf namelijk nooit van die presentatrice gehoord, dus ze speelt zich wel in de kijker

En Glennis Grace is een makkelijk doelwit. Zij is niet op haar mondje gevallen en heeft een reputatie als een moeilijk iemand. Daarnaast is ze een donkere vrouw. Op een of andere manier mag je die (kuch Sylvana Simons kuch) harder aanvallen dan witte vrouwen

11 likes

Ik ā€œkenā€ alleen Laura, ze past ook niet echt in het plaatjeā€¦ springt beetje uit de toon met de rest haha.

Maar ben reuze benieuwd!!

2 likes

Wie is dat tweede koppel van links?

1 like

Rowena en haar vriend, zij heeft meegedaan aan Utopia en Temptation Island VIPS

3 likes

Helemaal eens met alles wat je zegt. Zo naar weer dit.

1 like

Precies, ik dacht dat ook direct maar ja, we waren daar niet, en deze meid komt gewoon echt over als een cloutchaser :clown_face: Zeker ook omdat zij een heel boekwerk schrijft en de media berichten over Glennis en haar naam niet eens noemen in de kop maar zich beperken tot ā€˜een presentatrice van RTLā€™ :woozy_face:

Ga je maar eerst bewijzen in die wereld ofzo voordat je zo hard roept. Zeker omdat er nog zoveel mensen gaan zijn die je niet aardig gaat vinden daar, maar dan zal ze waarschijnlijk niet haar beef uitvechten op insta.

1 like

@Karl_Lagerfeld ik heb je afbeelding verwijderd want dat kind stond herkenbaar in beeld. Als je dat aanpast, kun je de foto terugplaatsen.

Zoveel woorden gebruiken en om vrijwel niks te zeggen. Dit is toch een vorm van talent, niet?

Waarom kunnen complotdenkers nooit eens gewoon concreet en to the point zijn? :woozy_face:

5 likes

It has made me angry and sad at times not being able to convince the people I love but I know that the time has come to unite and play our role in creating the new.

Dit klinkt toch gewoon alsof ze een of andere sekte wil opstarten ofzo.

15 likes

Ik vind dit soort posts altijd wel handig om te kijken wie van mijn vrienden dit liked zodat ik weet wie er niet gevaccineerd is zonder daar naar hoeven te vragen.

75 likes

Echt heā€¦zag er ook 1 tussen staan. Knopje unfollow.

2 likes

Zij heeft achteraf echt overdreven veel schouderklopjes gekregen voor haart anti-zwarte-piet uitspraken op tv, terwijl zwarte mensen zich al jaren uitspraken.

Misschien is dat naar haar hoofd gestegen, dat ze oprecht gelooft dat ze over pakweg tien jaar weer wordt aangehaald als iemand die ons waarschuwde voor het kwaadā€¦ Maar ja, wij schapen willen niet luisteren niešŸ¤·ā€ā™€ļø

5 likes

I feel a very strong connection with mother earth. She has so much to give and I want to go through life as a student of hers and share the knowledge. Remembering our true nature, origin and destiny. In connection with everything that lives. Connecting with the rhythms of nature.

neem aan dat ze het vliegtuig naar tahiti dan ook skipt voor weer een fotoshoot (als ze die nog heeft??)

6 likes

Zij is een model, die worden meestal niet ingehuurd voor hun communicatie talent

2 likes

Meid als je zo graag wil connecten met de natuur ga fierljeppen in een of andere Friese sloot en laat ons verder met rust.

27 likes

Hahaha dacht even dat dit van de Speld was. Chill wel als je meedoet en wint, maar lijkt een beetje een gevalletje ā€˜vet kut dat je een studieschuld hebt, maar ben jij nou slimmer dan de andere kandidaten, dan hoef je niet meer te betalenā€™ :joy:

Ome Sjonnie, waar kan ik me opgeven?

7 likes

Soort Achmea Kennisquiz 2.0

6 likes

gecombineerd met de grote donorshow :face_vomiting:
Ik vind dit soort formats wel dystopische vormen beginnen aan te nemen

14 likes

Is dit niet waar Squid Game, soort van, over gaat?

7 likes

Ik denk dat het daar ook licht door geĆÆnspireerd is.

1 like