FF Boulevard #6

Ik vond die podcast van Giel in het begin echt heel interessant, toen zaten er ook nog gasten bij die echt iets zinnigs te vertellen hadden. Maar hij zit inmiddels echt op het wappie pad :thinking:

1 like

Waarom gaan ze er niet even lekker bij zitten?

Ja zo relaxed word je er volgens mij niet van, als ik ze zo bezig zie

1 like

Ja ik wou net zeggen, Giel leek toch even de verbinding met zichzelf te verliezen.
Wow ik verwachtte geen kritische interviewer, was leuk, had langer mogen duren van mij, jammer dat het alleen over dat spulletje ging. Interessant hoe ie eerst zes keer geen antwoord krijgt en dan wordt gemansplained door die linker.

1 like

Ahahahah
‘Ik ben geen wetenschapper.’ 10 tellen later ‘Ik denk dat die farmacologen gewoon niet weten waar ze het over hebben.’

6 likes

Heb ook altijd het idee dat hij zo zalvend praat om geloofwaardiger over te komen :smirk:

3 likes

Ja, “ik ben relaxed en sta erboven”

5 likes

Dat ja. En dan constant schermen met de woorden ‘wetenschappelijke studies’ blabla
 ja, hoe het jou goed uitkomt, Jesse :face_vomiting:
Er wordt volop gewaarschuwd na even snel te googelen, voor dat caapi spul. Snap niet dat je zo dom kunt zijn als een Giel zijnde, om je handen er aan te (gaan) branden.

1 like
1 like

Holy shit, wat een mafkees.

4 likes

En ook Giel die er nog bovenop kwam dat het feit dat het een natuurlijke oorsprong heeft een geruststelling voor hem is. Gif komt ook uit de natuur :woman_shrugging:t2:.

2 likes

Een beetje een mosterd na de maaltijd artikel, maar schrok van dit citaat. De presentatrice is overigens wit

Even een shout out naar de ghetto van deze avond. Onwijs leuke mensen ontmoet, maar er is altijd Ă©Ă©n verknipt persoon, tokkie eerste klas die denkt dat ze god is

Glennis Grace hoeft niet je smaak te zijn, maar zo’n beladen term als ghetto te gebruiken (want ghetto wordt nooit als scheldwoord gebruikt voor witte mensen) vind ik te ver gaan

4 likes

Zelfs als ze die term niet had gebruikt (en die term is inderdaad not done) lijkt die Stephanie nu meer een asotype dan Glennis. Beetje niveautje Rosanna en Fabiola dat bericht.

5 likes

image

ook weer een goede klets cultural appropriation dit :persevere: “guru druppels”, een stof die voorkomt in ayahuasca wat traditioneel in ceremonies door native americans gebruikt wordt onder leiding van een geleerde sjamaan en Shambhala - Wikipedia als naam

lekker goingssss

12 likes

Peter Plasman zei net bij Jinek ook dat Giel zich juridisch gezien enorm in de nesten kan werken met deze zooi
 qua claims etc.

1 like

Ik dacht dat die gozer niet dieper kon zinken na zijn ‘Mein kampf is mijn favoriete boek’ gewauwel, maar nu slaat ie toch echt wel flink de plank mis.

1 like

-verwijderd door moderator-

Ik had hier prima bij gepast :joy:

29 likes

Hahah heerlijk :joy:

1 like

Vind het wel ironisch hoe ze besluit om het op Twitter uit te vechten maar zichzelf wel een ‘aardig persoon’ vindt en anonieme verhalen van anderen nodig heeft om haar kant te 'versterken. Zo van, ‘ik ben niet alleen’ :joy: Ik weet niet wat te vinden van Glennis want je hoort gewoon niet veel goeds van haar maar als ze geen problemen wilde en toch met een boog om haar heen zou lopen, denk ik: zeg dan niks i.p.v. zo’n grote mond te zetten en daarna terug te krabbelen.

Mensen die taxi’s stelen lijkt me wel kut maar waarom je de moeite zou nemen om dat op Twitter uit te vechten :woman_shrugging:

Edit: moest nog wakker worden want ging om insta, lol

6 likes