FF Boulevard #6

Ja en het wordt ook niet duidelijk wat nu hun issue is? Ze lijken zelfs daarin van mening te verschillen

Quinten is eigenlijk een saaie huismus en Channah is op de wilde versie gevallen? Volgens mij zou ze niets liever willen dat hij gewoon thuis bleef ipv de hort op

Ik snap het niet haha. Ze is op de wilde versie gevallen maar ze wil liever dat hij thuis blijft?

1 like

Samenvatting:
Het beroep van Lange Frans is irrelevant zijn.

5 likes

Ja ze praten echt langs elkaar heen!

Quinten: “We kregen iets bij eotb. Elke dag ah drinken en wild doen. Verder ben ik in NL eigenlijk heel saai hoor, veel sporten, gezond eten, veel thuis zijn. Ze is eigenlijk op de wilde versie gevallen en wou dat ik meer zo was als toen”

Channah: “Quinten denkt alleen maar aan cardio ipv broodjes klaarmaken voor de kids of mij helpen. Als we ruzie hebben, gaat ie paar dagen weg, vreemd gaan, vluchtgedrag, niet met me praten - in de auto zitten”

???

Oooh zo! Wat raar en naar. Echt 2 mensen die niet bij elkaar passen en echt super kut dat hij ook steeds weggaat.

2 likes

Ach wat een onzin eigenlijk allemaal. EOTB is 4 jaar geleden, alsof ze al die tijd niet samen zijn geweest? Volgens mij proberen ze gewoon overal een schnabbel uit te halen. Je krijgt toch ook niet per ongeluk twee kinderen? Werkt gewoon lekker op TV dit
helaas.

6 likes

Frans is de og wappie, met zn nummer ‘kamervragen’ uit 2008

8 likes

Ja en was dat nou de broer van channah? Ik was druiven aan het eten en deze serie had geen ondertiteling beschikbaar :slightly_frowning_face:

2 likes

Nee een vriend van Quinten. En net zo’n kleuter als Quinten volgens Channah.

3 likes

Ik heb Channah ook nog nooit iets liefs of leuks horen zeggen trouwens.

Zielig voor de kinderen

wat doet Trijntje Oosterhuis daar en wie zijn die andere mensen? toen ik scrollde dacht ik echt dat zij het was en dat dit satire was als aankondiging voor een nieuw overbodig programma maar het is blijkbaar geen satire :sob: ik voel me vervreemd

3 likes

Jeetje ze kunnen het beter Andre’s Boulevard noemen.

En die Sarah van Soelen is blijkbaar de persoon waarmee Lars Veldwijk is vreemdgegaan.

Edit: hij gelooft in mij de musical gaat weer van start.
En André annuleert alle concerten in 2021.

16 likes

Ja Mo(nique) en Mo(nica) schijnen ook contact over haar gehad te hebben :joy::joy::joy:

7 likes

Kunnen we het hebben over het zweverige pad dat Giel Beelen is ingeslagen?

Wat een zeldzaam domme figuren.

8 likes

Ik zag het net bij radar, echt gĂȘnant was het.

2 likes

Huh is dit satire?

1 like

Maakt niet uit wat Giel Beelen doet, hij blijft strontvervelend

19 likes

Dit dacht ik oprecht ook, dit kan toch niet waar zijn

3 likes

Ik vind het echt om te janken dat Giel voor mijn favo radiozender werkt

4 likes

Jesse van der Velde is er ook bij, haha. Die was toen ook heel groot toen die superfoods opkwamen en met smoothies enzo. Hij promootte dat toen ook allemaal en heeft een achtergrond in de marketing. Volgens mij springt hij op alle nieuwe gezondheidshypes.

3 likes