FF Boulevard #6

Ik heb dit dus net ook gekeken en ik snap deze mensen echt niet. Videoland trouwens ook niet. Waarom zou je die kinderen blootstellen aan een serie waarin voor de zoveelste keer duidelijk wordt dat sommige mensen gewoon niet samen zouden moeten zijn.

Het is één en al negativiteit en ellende. Ga toch gewoon je eigen gang en leven leiden zonder geforceerd samen te zijn omdat je kinderen hebt.

10 likes

Er zijn trouwens opeens echt super veel reality series op videoland, of komen nog.
Echt elke persoon met een beetje volgers komt volgens mij in aanmerking.

4 likes

Ik heb 587 volgers, gok dat Videoland binnenkort in mijn dm slide

@Karl_Lagerfeld haha lol ik kijk het nu, die quinten vertelt zijn “business partner” een paar dagen voor vertrek pas dat hij gaat emigreren

19 likes

Ja ik heb mezelf daar van de week al over verbaasd in een ander topic. De mensen bij Videoland lijken een beetje doorgeslagen omdat de categorie guilty pleasure het zo goed doet. Maarja zolang er mensen naar kijken (maak ik mezelf ook schuldig aan) zullen ze daarmee doorgaan.

Die realityserie rond Ronnie Flex bijvoorbeeld vind ik oprecht leuk. Maar al die mensen die een blauwe maandag in Temptation Island of Ex on the Beach hebben gezeten vind ik niet zo interessant. Juist omdat die mensen zo wanhopig graag bekend of influencer willen worden en daar nog voor beloond worden ook.

5 likes

Huh? Oh nee :sob: Ik volgde de rollercoaster op Twitter en dacht dat het nog gewoon goed kwam. Wat een pech heeft hij gehad. Wat een rotziekte :pensive:

2 likes

Ik heb de eerste aflevering gezien en wat een negativiteit. Ze zeiken elkaar alleen maar af. Ga gewoon uit elkaar joh. Wel echt sneu voor die kids.

2 likes

Gemiste kans voor dit programma, hier zou @Karl_Lagerfeld wel shinen

6 likes

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen op basis van wat ik zie over dit programma dat ik het met goed fatsoen kan gaan kijken.

Tv producenten hebben echt niks geleerd van “Barbie” en gaan echt keihard over de rug van kwetsbare mensen he. Die zelf waarschijnlijk in de rij staan wat het extra schrijnend maakt.

23 likes

Ja eens, ik vind dit een verwerpelijk concept.

1 like

Waar zou ik deze mensen van kunnen kennen?

1 like

Utopia en later Temptation Island Vips

1 like

Ohhh I see. Dat stukje mist in mijn referentiekader.

3 likes

@Nescio @tessel en de ex van Long French!

(Lange Frans)

3 likes

Ah François Longue :laughing:

35 likes

Waar houdt die zich eigenlijk nog mee bezig atm, Long French?

2 likes

Die van Ronnie vind ik ook echt leuk. Ik heb daardoor nu eigenlijk een beetje een crush op hem hoe hij met Nori omgaat

3 likes

13 likes

Die is gekkie geworden!

1 like

Ah ik vind Channahs oma wel heel lief!

Ik snap eigenlijk niet zo goed in die terugblik dat Channah boos is dat hij “vreemd” ging toen ze zwanger was. Want ze zeggen toch altijd dat ze geen relatie hebben = niet samen zijn?
Dat riepen ze ook bij Linda

Hoelang geleden wist je nog wel wat Frans deed?

Want na z’n hitperiode met Baas B(art) was ie heel lang irrelevant, daarna had z’n vrouw Baas B nog bedreigd met een pistool, toen nam Frans een haartransplantatie in Turkije, toen was ie weer irrelevant, toen kwam ie met een hit met Thé Lau (“zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans, zing een liedje voor me Frans”, was heel diep), toen was het weer een aantal jaar stil.

Toen werd ie wappie en opperde tijdens een podcast dat Mark Rutte misschien beter doodgeschoten kon worden en het dan misschien allemaal beter werd, maar hij wilde het zelf niet doen want hij wilde “zijn karma schoonhouden” en is dol op een goeie nachtrust. Toen ging ie steeds dieper de wappie wereld in.

Z’n beste bijdrage uit die tijd is deze gif:
afbeelding
en toen twee weken geleden werden de wappies weer boos op Lange Frans omdat hij optreed op events met QR code en dus meewerkt aan het systeem.

49 likes