FF Boulevard #6

Niemand is zomaar een kutwijf. Begroette ze niemand of werd ze pissige wanneer haar haver cappuccino niet perfect 125 graden Celsius is

6 likes

Ze gunde ons stagiairs nooit een blik waardig, deed alsof ze zich met kwantummechanica bezighield en ze nam overall te veel ruimte in voor iemand die helemaal niet zo veel kan.

9 likes

Hey misschien kennen wij elkaar. Ik werkte in die tijd ook bij de uitgeverij, maar niet specifiek voor Glamour. Maar dit was niet alleen die Jetteke toch? Ik had altijd het idee dat de hele redactie neerkeek op de stagiaires. Terwijl, voor zover ik van de zijkant kon inschatten, zij mega werden uitgebuit en ervoor zorgden dat er uberhaupt iets in het blad stond.

2 likes

Hoe lang geleden is het? Misschien was het pre-maan dat ze zo was.

53 likes

Mensen die stagiaires minder vinden vind ik echt kut. Kan er echt niet tegen dat op veel plekken stagiaires naar behandeld worden

45 likes

Dit onderschrijf ik volledig. Ik ‘werkte’ er in 2007 of 2008. Had voor Starstyle moeten kiezen achteraf, daar zaten wél gezellige mensen.

2 likes

Ik heb ooit een tweede date met een heel lekkere gozer afgeslagen omdat ie kut deed tegen de serveerster.

53 likes

Oh ik zat er wel een paar jaartjes later, maar die cultuur hebben ze dus lekker in stand weten te houden.
Ik vond het meest bizarre dat tijdens de lunch alle stagiaires altijd apart zaten. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat het uit den boze was om als stagiaire bij een niet stagiair te zitten. Dat contrast was ook zó groot t.o.v. de andere titels zoals National Geographic of Quest ofzo waar iedereen door elkaar zat te eten. :cry:

7 likes

Ik lachte zo hard om dit filmpje en hun site. Er zijn mensen die spirituele spullen verkopen en daar echt in geloven, en er zijn mensen zoals dit. De onoprechtheid straalt uit elke porie en letter

1 like

40 likes

Zou ik ook gedaan hebben. Mensen die andere mensen rot behandelen zijn zelf vaak echt nare mensen.

4 likes

Eens! Ik vind het ook altijd echt stom als er ergens een foutje wordt gemaakt dat mensen dan zeggen “was vast de stagiaire hihaho”

12 likes

Oh bijzonder, de maan is namelijk al zo’n 36 jaar in mijn leven.

@Hans_Kazan ik vond de starstyle ook echt een leuk blad, en vond het echt jammer dat t stopte!

11 likes

Ik liep jaaaaren geleden ook stage bij een tijdschrift en daar was het echt super leuk. Maar hoorde van hen ook wel verhalen over andere tijdschriften redacties en hoe zij stagiaires behandelden. Ik had het echt getroffen, want werd als een normale werkneemster behandeld.

1 like

Dat is niet het getroffen hebben, maar gewoon normaal. Ik kan er echt niet over uit dat er tijdschriften zijn die zo’n you can’t sit with us mentaliteit hebben. Heb zelf ook in die wereld ooit een stage gedaan en ik heb het gewoon goed gehad. Mijn huidige werk heeft ook redelijk wat stagiairs, maar er is echt niemand die dit gedrag in zn hoofd haalt. Sterker nog, bij ons willen ze blijven na stage. Kan me niet voorstellen dat zulke bedrijven hierna nog oud-stagiairs op sollicitatiegesprek krijgen. Hier ren je toch gillend weg?

1 like

Mensen die pretenderen het (maan)licht te hebben gevonden en daarmee andere mensen willen helpen, maar zelf niet eens normaal met stagiaires om kunnen gaan :face_vomiting:. Dat soort mensen zijn echt the worst!

3 likes

Zo jong nog :disappointed_relieved:

6 likes

Ahh nee, ik vond hem zo fijn om te volgen op Twitter. Wat een gemis en wat zonde dat hij de uitgave van zijn boek niet meer kan meemaken.

5 likes

Heeft iemand ook al de eerste aflevering van ‘de koertjes’ gekeken op videoland?

Eigenlijk best triest, ze geven zelf toe dat het een hopeloze relatie is. Alsof dit avontuur ze gaat redden…

3 likes

Hahaha dus moet ik het kijken of niet?

3 likes