FF Boulevard #6

Ah ja altijd vervelend als racisme ff in de weg staat van leuke dingen.

Moet je nagaan hoe dat voor mensen is die daar op dagelijkse basis mee te maken hebben.

12 likes

Misschien heb ik hier wel op dagelijkse basis mee te maken? Ik kom hier om juice te lezen, niet dit.

3 likes

Heb je hier op dagelijkse basis mee te maken?

4 likes

Ik zou het echt een bizarre opmerking vinden als het antwoord nu nee blijkt te zijn

5 likes

Wat een flauwe antwoorden weer. We moeten in het juiste topic gesprekken en discussies voeren. Continu worden posts verplaatst. In allerlei andere topics komen ook reacties van mensen of we het weer on-topic kunnen houden. En ja dit is een zeer belangrijk onderwerp, maar daar hebben we gelukkig ook andere topics voor om verder over door te praten.

5 likes

Ik vraag me dan af waarom mensen tijd nemen om zich onnodig te ergeren aan bn’ers. Hou je er dan niet mee bezig en focus desnoods op de bn’ers die je wĂ©l leuk vindt :woman_shrugging:t3:

1 like

Irritainment denk ik? Beetje zelfde met al die influencers. Haten maar toch blijven kijken :laughing:

Wie is eigenlijk de irritantste BVer?

1 like

Ik krijg gewoon kippenvel bij die uitspraken van Baudet.
Als je iemand blokkeert op alle kanalen is dat een teken dat je MOET STOPPEN
En als je dan toch doorgaat het dat gewoon stalken en daar is niks moois aan, Sybrand
(kijktip)

Wat een losers eerste klas

5 likes

Verklaart de blik die Bridget bij Boulevard gaf nadat ze een filmpje lieten zien van Nikkie die uit een pak chocoladevla eet en vervolgens met die vla nog in dr mond zo’n ‘kijk ongeluk in een tunnel’ gezicht maakt

1 like

dan liever in een topic waar ik er niet over hoef te lezen.

Zeg dat dan gewoon. Want dit topic gaat over bn’ers en andere beroemdheden en raad eens wat er hierboven besproken wordt!

10 likes

Ik ben ook actief in die topics en lees altijd mee. Dus dat gaat niet op voor mij in dit geval.

2 likes

Eugene van leemhuizen

14 likes

Kat Kerkhofs en Niels Destadsbader omdat ze echt overal tevoorschijn komen zonder goede reden

12 likes

Niels destadsbader voor mij

8 likes

Welke van deze roddels is waar denk jij? (wie heeft seks met wie gehad)

Roddels
  • Nikki Plessen en Andre Hazes
  • Nikki Plessen en Rafael van der Vaart
  • Jamie Vaes en man van Nikki Plessen

0 stemmers

En wie zou het meeste kans van slagen hebben als ze een relatie zouden hebben?

Relaties
  • Nikki Plessen en Andre Hazes
  • Nikki Plessen en Rafael van der Vaart
  • Jamie Vaes en man van Nikki Plessen

0 stemmers

De Heidi en Spencer Pratt van Brasschaat.

5 likes

Speidi*

Herman Brusselmans?

7 likes

10 likes