FF Boulevard #6

Oké, qua definitie kan ik me er in vinden! Toch blijf ik het een groot woord vinden als het gaat om toegenomen vetcellen, maar dat is dan persoonlijk.

1 like

Verminking associeer ik met dat het vaak ook vrij permanent ‘beschadigd’ is. Zie het bij haar niet echt als beschadiging maar wel verandering. En waarschijnlijk permanent omdat ze ook die aandoening heeft ontwikkeld. Ik dacht eerst: nou, als daar meer vet is gaan zitten, huur je toch een PT en sport je dat eraf? Maar het lijkt alsof ze niet zoveel invloed heeft op dit.

Vervelend voor haar wel, maar ik vraag me af of een rechtszaak zin heeft. Dan moet je kunnen aantonen dat je niet ben geïnformeerd over de risico’s. Dat riskeren alleen de amateurs in die business. De rest heeft een leger advocaten en laat je van tevoren allemaal formulieren tekenen

3 likes

Nou ik denk dat veel van haar eigenwaarde gebaseerd is op hoe ze er uit ziet. Als haar succes is toch gebaseerd op haar uiterlijk. En nu is dat (volgens haar) verpest

Ik snap dan wel dat je mentaal dan behoorlijk gammel bent als zoiets gebeurt

4 likes

Eens met alles wat je zegt, maar dat spreek ik ook niet tegen, denk ik.

Het is ook niet dat ze gewoon een beetje bol gezicht heeft gekregen, wat er met wat minder eten en meer sporten zo weer af is. Anders had ze dat in de afgelopen 5 jaar vast wel geprobeerd.

Als ik het zo lees zo’n het gewoon geen normale vetcellen, maar voelt het ook veel harder en onregelmatiger aan.

3 likes

Mijn opmerking was eerder verdiepend bedoeld. Ik zag nog niemand die het erover had dat ze model was

1 like

Foto is uit 2017, dus we weten niet hoe ze er nu uit ziet.

1 like

Klopt, maar ik kon me niet zoveel voorstellen bij het bericht en door die foto had ik een beter beeld.

Maar is het ergens ook niet zo dat het bij het ouder worden hoort? Ze is nu 57 als ik het goed heb? Ik bedoel meer dat je gezicht dan sowieso anders eruit komt te zien, rimpels, lijntjes etc… Voor sommige mensen is dat ook moeilijk om te zien voor zichzelf.

1 like

Ja dacht ik ook toen ik net las dat ze al 57 was. Hoort er ook een beetje bij toch?

Een kraaienpootje ja, maar daar gaat het hier toch totaal niet over?

9 likes

Ze heeft geen kraaienpootjes gekregen van een mislukte ingreep…
Ze heeft een behandeling ondergaan om vet te laten verwijderen en dat heeft geresulteerd in een permanente medische aandoening.

4 likes

Weet niet je kan eigenlijk weinig zien op die foto idd. Enige wat ik weet is dat de meeste 60ers niet meer een ultra strak lijf hebben. Maar wie weet komt het door de behandeling.

Je mist echt het punt. Het gaat niet over 60ers die strak in hun lijf zitten, of over kraaienpootjes.
Ze heeft een behandeling ondergaan, heeft daar een medische aandoening aan overgehouden en heeft daar door al 2 zware hersteloperaties gehad.

34 likes

Nou echt he, ik vind het echt vreemd dat de algehele tendens lijkt “ze moet niet zeuren hoort gewoon bij ouder worden”.

Maar ik wil toch wel even deze erin gooien want classic

12 likes

Misschien was ik wat skeptisch over het effect van PAH na 5 jaar. Als het dit wel is (wat waarsch dan zo is) is het sneu ja. Mijn eerste gedachten gingen gelijk naar dat vrouwen van 60 die bekend zijn waarsch ook veel druk voelen om er goed uit te zien nog. Maar in dit geval is dat dus niet aan de hand.

Precies, dit staat buiten ouder worden. En de plastische chirurgie shamers moeten ook een trap onder hun kont. Dit is gewoon de realiteit van tegenwoordig en de meeste celebs waar iedereen tegenop kijkt boven de 30 hebben iets aan zichzelf laten doen, en het gaat meestal altijd goed. Als er dus iets heel fout gaat zoals in dit geval is het gewoon heel naar. Stel je bent onzeker over je neus en je laat er iets aan doen en t gaat compleet fout wil je ook van niemand horen “Ja eigen schuld, moet je maar tevreden zijn met jezelf”.

8 likes

Ik kan me nog herinneren dat Tara Reid een borstoperatie had ondergaan die compleet fout afliep. Die vrouw is jarenlang aan alle kanten compleet belachelijk gemaakt en geshamed.

In het stuk over Linda staat letterlijk dat ze zware ingrepen heeft moeten ondergaan om de boel enigszins te herstellen, dat ze er psychische problemen door heeft gekregen, en dan nog word het afgedaan als “valt wel mee, ik zie niks. ze moet gewoon accepteren dat ze kraaienpootjes krijgt”

12 likes

Ohja dat herinner ik me ook nog goed. Wow die vrouw is echt kapot gemaakt door de media (ook weer voornamelijk die kut Perez!). Het beeld van ‘loser’ dat aan haar kleeft raakt ze ook niet makkelijk meer kwijt door dat alles. Als iemand haar naam roept is de algemene reactie toch “Hahaha, die blonde dombo van American Pie die er nu niet meer uitziet”.
Triest.

3 likes

Die hele tijd was afschuwelijk, geen wonder dat veel jonge bekende vrouwen uit die periode een klap van de molen hebben opgelopen.

En het is nu niet veel beter trouwens.

3 likes