FF Boulevard #6

Nick leg er een knoop in joh

1 like

Waarom dacht ik dat dit over Nick van Bonnie ging en vond ik dat meteen heel ongemakkelijk?

5 likes

Ik lees dat er geruchten zijn dat Angelina Jolie en the Weekend daten. Die had ik niet aan zien komen, ben benieuwd of het waar is!

3 likes

In mijn hoofd was hij nog steeds met Bella Hadid dus ik loop blijkbaar erg achter.

8 likes

in mijn hoofd was zij nog met brad pitt kennelijk leef ik nog in 2006

36 likes

Huh? Die is met Jennifer Aniston toch?

10 likes

Heh maar the weekend was toch ook met Selena Gomez en Brad Pitt met een van de twee Jennifers :exploding_head:

1 like
2 likes

Nee Jen is toch met real life Ross Geller

1 like

Ik hang nog in de tijd dat hij baalde van zijn break-up met Selena :sweat_smile:

5 likes

:flushed:

1 like

Ik vind dit soort dingen vrij Amerikaans. Het is natuurlijk wel echt erg als het je overkomt en als je erdoor zo in een depressie raakt, maar dat statement is alsof ze gedwongen is om deze cosmetische behandeling te ondergaan en alsof ze haar expres verminkt hebben. Misschien kijk ik er te nuchter naar, maar ik denk toch een beetje risico van een optionele operatie.

11 likes

En terecht. Die bandleden moeten ook hun geld verdienen

139 likes

Hier staat ook een foto bij:

1 like

Inderdaad. Wat ik zo gelezen heb is dat ze door deze behandeling juist dikker is geworden ipv dunner. Bij de titel dacht ik echt dat ze was voorzien van een Michael Jackson neus ofzo.

3 likes

Als dit verminkt is… dan is iedereen met een bol gezicht, weinig kaaklijn of een onderkin verminkt. Bedankt Lin!

3 likes

De Netflix docu over Britney is toch wel een stuk dieper en informatief dan ik dacht, vergeleken met ‘Framing Britney’ is deze veel beter, alles wordt duidelijk. Het is ook intens verdrietig, haar vader is de duivel.

2 likes

Nee dit vind ik echt niet eerlijk om te zeggen. Als haar gezicht hiervoor heel anders was, dan snap ik heel goed dat ze dit zo zegt, want ze herkent haar eigen gezicht niet meer.

37 likes

Ik snap haar gevoelens echt wel, maar ik vind ‘verminkt’ echt een te groot woord. Ik heb er begrip voor dat ze zichzelf niet herkent en dit depressieve gevoelens oproept, maar verminkt? Daar heb ik persoonlijk andere associaties mee.

2 likes

De definitie van verminken is:
Iets door het te veranderen, vaak door een essentieel onderdeel te vernietigen, zodanig aan te tasten dat het als onvolkomen wordt beschouwd

Het was niet haar bedoeling om na de ingreep onherkenbaar te worden, dus klopt het wel in haar gebruik.

4 likes