FF Boulevard #6

Er wordt gepretendeerd dat het nu beter is, maar het is inderdaad totaal niet zo. Het is minder obvious maar in feite niks veranderd.

1 like

Waarom geloven ā€˜weā€™ niet gewoon wat zij hierover zelf zegt.

14 likes

Het is nu juist nog erger. Jonge meiden willen Kylie Jenner nadoen/worden en willen alles maar veranderen aan zichzelf. Mijn stagaire van 17 vertelde me ooit eens wat ze voor een plannen had wanneer ze 18 werd wat ze allemaal ging (en inmiddels heeft laten doen) aan zichzelf terwijl ze van zichzelf een hele mooie meid al was. Toen ik dat zei ook geloofde ze me gewoon niet. Kylie was pas mooi. Schrok daar best wel van.

4 likes

Zo, inderdaad. WƔt een nare reacties zeg, bah.

3 likes

Wat een misselijke opmerkingenā€¦

11 likes

ik vind dit eigenlijk wel meevallen?
ok iemand zegt misschien wil ze het wel aan de dierenambulance doneren maar de kans is nou eenmaal groot dat iemand van 90 iets van dat bedrag aan zn kinderen gaat overlaten toch
misschien probeerde hij een leuk bruggetje te slaan naar een verhaal zoals ā€˜mn kleindochter wil in LA gaan studeren dat ga ik betalen voor drā€™ ofzo
of ben ik nu naief?

6 likes

Grote kans dat dat ook wel zo is, maar ze ligt nog niet in dat graf natuurlijk. Zo doet winston wel een beetje

5 likes

Een beetje?

1 like

Achja, het zijn niet de meest sympathieke opmerkingen, maar in mijn familie zouden we er met elkaar net zo over praten :laughing:, beetje ophef om niets lijkt meā€¦

5 likes

Ik hoop toch dat men jou niet al doodverklaart voor je goed en wel je laatste adem hebt uitgeblazen. De vrouw is al 90 ja, maar zullen we gewoon nog even erkennen dat ze een eigen persoon is met eigen wensen? Misschien wil ze niet eens dat de kinderen het geld houden. Vraag mensen wat ze willen en geef ze de tijd om te antwoorden. Het is eigenlijk best knap en sneu hoe hij tegen haar praat en haar tegelijkertijd compleet negeertā€¦

12 likes

Ik heb dit op tv gezien toevallig, en vond het helemaal niet een storend fragment, maar na de berichten hierboven misschien toch wel? Ik vond het eigenlijk juist heel goed dat ze de kinderen van die vrouw hadden gebeld, zodat die bij haar waren als er ā€œplotselingā€ aangebeld werd 's avonds redelijk laat op de avond. Ik denk wel dat Winston haar wat kinderlijk toesprak, maar die vrouw zelf was ook wel aardig overdonderd en volgens mij ook vrij slechtziend (ze kon in ieder geval dat karton met het bedrag erop niet lezen) en ja nou ja, al met al toch ruim 90 jaar. Ik denk dat de opzet van dit programmastukje (neem ff snel een paar ton aan en vertel wat je ermee van plan bent 3, 2, 1, GO!!) vooral niet echt past bij zoā€™n bejaarde die wat meer tijd nodig heeft om te begrijpen wat er gebeurt.

Overigens, de vrouw die dit bedrag in de studio bij elkaar gespeeld had, was daar met haar zoon, en als ze veel geld zou winnen, was het haar bedoeling om de studieschuld van haar zoon af te lossen en haar dochter financieel te helpen bij het kopen van een huis. Dus kan me voorstellen dat met die hele vibe (ouders die hun kinderen helpen) Winston naar die vrouw toe is gegaan, waar ook weer de kinderen op de bank zaten? Maar goed, dat is wel heel erg in het voordeel van de programmamakers gepraat natuurlijk. Voor hetzelfde geld is winston een lul die vindt dat mensen boven de 70 geen eigen wil meer mogen hebben en kleedt hij zn eigen bejaarde moeder financieel uit.

Hoe dan ook, ze krijgt 280k, daar gaat eerst 50% belasting van af, dus blijft er 140k over, verdeeld over 7 kinderen is dan 20k per kind, daar gaat nog weer eens belasting van af, dus al met al is het zoā€™n 10k per kind. Dus dan kan ze misschien toch beter gewoon het hele bedrag naar de dierenambulance overmaken :stuck_out_tongue:

10 likes

Los van het verhaal verder, waar is dit percentage op gebaseerd? Kansspelbelasting is geen 50% toch.

3 likes

Oh joh dat dacht ik, nou ja never mind dan (hoop alsnog dat ze het naar de dierenambulance overmaakt)

Ik heb 0 verstand van belastingen en hoe dat zit met afdragen, dus het was een oprechte vraag. Google vertelt me dat de kansspelbelasting 30% is.

Maar ik denk bij dat soort dingen altijd: hetgeen dat je overhoudt is altijd meer dan wat je voor de prijs had :joy:

Misschien leeft die vrouw nog wel 10 jaar en gaat ze lekker nog een wereldreis maken. Ik heb het verder niet gezien, maar hopelijk waren die kinderen er inderdaad gewoon als steun voor alle hectiek en niet om als een stelletje aasgieren alvast aanspraak op het gewonnen bedrag te maken.

1 like

Met 1 been :smirk:

Ik vind het gewoon raar dat Winston eigenlijk bepaalt/invult wat zij met t geld gaat doen, nog los van haar leeftijd. Ze wordt nu op tv bijna voor het blok gezet. Vond het echt beetje aparte televisie. Het was ook niet 1 opmerking.

2 likes

Badinerend. Een woord is genoeg.

6 likes

Mooi woord! :ok_hand:t4:

1 like

Ik heb net Britney vs. Spears gekeken op Netflix. Mooi gemaakt wel, al voelt het wel een beetje als mosterd na de maaltijd met alles wat er al over gemaakt is.

Ik ging even kijken wanneer de volgende belangrijke zitting is en blijkbaar is dat nu! Hoop echt dat ik morgenochtend wakker word en een pushmelding heb op mijn telefoon dat Britney al het zeggenschap over haar leven terug heeft.

9 likes

Yes! Game over voor Jamie Spears!

19 likes