FF Boulevard #6

Als het een professionele rechter is, dan zal diegene de docu niet kijken. Maar het lijkt me wel lastig om alle berichtgeving te ontwijken in zaken die veel in de media zijn.

2 likes

Dat hoop je idd. Helaas hebben de rechters die hier tot nu toe bij betrokken zijn geweest (Reva Goetz, Brenda Penny) dat nog weinig laten zien.

1 like

ik vond de styling in de film echt VERSCHRIKKELIJK.

oh en wow Fields heeft blijkbaar de Emily in Paris styling gedaan :sob: dat was echt niet om aan te zien vond ik

2 likes

Ik vind het een goede fundamentele basis dat het recht op die manier werkt maar ik vind het eigenlijk ook een beetje achterhaald dat men daar maar vanuit moet gaan. Net als met die ‘onafhankelijke’/‘non-biased’ jury’s in de US. Dat systeem kan gewoon niet echt meer zoveel toegevoegde waarde hebben als in de tijd zonder nieuwe media. Toen praatten mensen ook, maar als je vandaag de dag spoilers wil ontwijken moet je met nul contact met de buitenwereld, geen tv en geen radio, én geblindeerde ramen thuiszitten met nog net geen noise-canceling koptelefoon.

Nou vergt een rechterlijke uitspraak wel om gedegen onderbouwing, dus je komt niet echt weg met nattevingerwerk, maar ik vraag me toch af of het inmiddels op een bepaalde manier gemoderniseerd is.

1 like

Oh dat ben ik helemaal met je eens hoor!

2 likes

Aansluitend op dit: ik vind het echt stom dat Songfestival niet bij de laatste drie zit voor de ring :slightly_frowning_face:

6 likes

Ja ik ook. Vind het vooral stom dat een huis vol genomineerd is.

5 likes

Goh…wie had dat gedacht.

14 likes

Zielig voor X AE A Xii

28 likes

Ik vind geen een van de 3 genomineerden ringwaardig.

4 likes

“Ze logeert nu bij mij en Baby X is in de aangrenzende kamer."

:cry:

5 likes

The New York Times heeft ook een nieuwe docu, Controlling Britney Spears.

2 likes

Gaat nu werkelijk elk platform een docu over haar maken? En ze komen allemaal op t zelfde neer…

12 likes

Ja echt sensatiezucht weer
Ze zei er zelf toen ook dit over

10 likes


Hahaha wtf is dit voor kop :joy:

4 likes

Ging googlen… omg in de afgelopen 11 maanden zijn er 4 kinderen geboren (1 tweeling) bij 3 vrouwen.

9 likes

Nou, dan mag ie inderdaad wel een pauze nemen.

18 likes

Haha dat je dan van een therapeut moet horen van; joh misschien eens even op de rem.

8 likes

Nick verslijt hem niet met plassen.

4 likes

Ik dacht even dat dit een zijdelingse comment was naar Nikkie Plessen :rofl::rofl:

4 likes