FF Boulevard #6

Oja sorry, fixed it myself!

1 like

Als die wint dan toch? Hen is non-binair

Edit:

8 likes

Ja ik twijfel nu of “hij” het juiste voornaamwoord is of dat het “ze” (meervoud) is. Of “die” inderdaad @Zemraluani

Monica is als ‘presentatrice’ nieuw.
Of ze daar talent voor heeft is weer een andere vraag, dat ze bij die genomineerden zit is vooral te danken aan haar campagne om stemmen te winnen.

1 like

Haha ja ik twijfelde meer over het talent deel.

Leuke meid hoor, kan goed vloggen.

2 likes

Hahaha, wat kan die meid vloggen hé?

Nee ik denk dat Monica zakelijk gezien erg slim is en dat ze veel dingen goed kan, maar ik vind haar presentatieklussen niet heel indrukwekkend. Maarja Kaj heeft die prijs ook ooit gewonnen dus hoe serieus moet je het nemen. Zou het wel een grap vinden als Raven alsnog niet gaat :joy:

3 likes

wat is eigenlijk in het verhaal de reden dat ze er niet is? is dat al bekend?
is het een ‘oh ja die is toevallig 3 maanden op vakantie’ verhaallijn ofzo?
gaan ze dr wel benoemen?
ben benieuwd

Altijd wordt van dit soort vrouwen gezegd dat ze Zakelijk slim zijn, ben benieuwd of dat echt zo is ofdatze gewoon heel knap en charismatisch is ofzo.

7 likes

Ja dit, ik kan het echt niet aanzien, zo’n zelf absorbed kut

1 like

Maar bij succesvolle mannen wordt nooit afgevraagd of het gewoon aan hun uiterlijk of charisma te danken is.

Pretty privilege is een ding, maar waarom zouden we er op voorhand al vanuit moeten gaan dat ze alleen maar succes heeft omdat ze knap en charismatisch is?

5 likes

Hahahaha Dries Roelvink ging in dat superdry shirt naar Wopke Hoekstra. Mocht niet :joy:

31 likes

Sorry maar wtkf hebben Dries Roelvink en Wopke Hoekstra te bespreken met elkaar. Echt ik blijf me verbazen over het niveau in dit land

51 likes

Dát t-shirt natuurlijk

9 likes

‘Ik had ‘m eerst.’
‘nee, mijn vrouw kocht ‘m al vorig jaar voor mij.’ ‘
maar ik heb ‘m eerder aan op de landelijk verspreide foto.’

6 likes

Ben ik ook heel benieuwd naar!

Nikkie bij de laatste 3!! :clap:t2:

22 likes

Gordon en Gerard Joling kwamen ook een tijdje in het torentje om over bejaarden te spreken ofzo.

Echt een kermis dit land.

5 likes

Aanstaande dinsdag komt Netflix met een docu over Britney Spears, een dag voor de hearing! Ik zag de trailer al voorbijkomen, ik hoop dat dit het laatste zetje is voor de rechter om het juiste te doen

8 likes

Ik weet niet of al die docus nou helpen uiteindelijk, ik bedoel wat doen die nou? Extra sensatie over Britney Spears brengen, ookal is de docu “aan haar kant”, we smullen blijkbaar van het verhaal.
Ik denk dat het niet echt meer wat gaat toevoegen aan die vorige docu en de rechtzaak, alle kaarten liggen volgens mij toch al op tafel.

7 likes

voor de liefhebbers

6 likes