FF Boulevard #6

Ik keek juist voor Samantha. Zonder haar klopt het gewoon niet.

Ben wel benieuwd naar de reboot maar denk dat SATC wel zijn beste tijd heeft gehad.

Nee, en ook niet de stylist Patricia Field die voor de iconische outfits zorgde. Komen wel weer wat oude bekenden terug schijnbaar.

Mee eens @MJDLH. Die vrouwen zijn nu toch inmiddels 50+? Cynthia Nixon heeft ook gewoon grijs haar in de reboot.

2 likes

Wow dat lijkt me echt eng zeg! Die man komt gewoon meerdere keren per dag naar haar huis en zegt dat hij haar wil vermoorden.

Ja ik vind het ouder worden haar juist hartstikke mooi staan!

84 likes

Ik vind haar mooi ouder worden, maar de styling op alle foto’s die ik tot nu toe voorbij heb zien komen klopt echt van geen kanten met Carrie. Maar zie hier ook net voorbij komen dat Patricia Field niet meer meedoet, dat verklaart een hoop.

6 likes

Nou idd. Want op de foto die @Falkor net post is ze net Heidi uit de bergen. Mis de glamour!

3 likes

@kika @Steady oh ja haar styling boeit me verder niet echt want ik ben niet per sé SETC-fan of zo, maar ik vind haar er gewoon mooi en content uit zien met zichzelf!

3 likes

Ik zie wel glam hoor

aaa04720-b-4-1625849247

30 likes

Hear hear! Helemaal mee eens! Ik vind ook dat ze er hartstikke goed uitziet voor haar leeftijd btw. En Cynthia Nixon ook, die rockt ook echt dat grijze haar :raised_hands:

5 likes

Wat is er gebeurd kun je beter over de brunette zeggen (weet haar naam even niet meer). Sarah ziet er nog uit als Sarah, bij die ander denk ik echt WHYYY.

5 likes

Fucking kut dat het überhaupt over hun uiterlijk gaat man
Ik haat dit
Alsof je ooit iemand hoort over een mannelijke acteur die ouder wordt of plastische chirurgie doet (en daarmee bedoel ik niet dat dat wel zou moeten hoor)

91 likes

Damned if you do, damned if you don’t…

(als je een vrouw bent, dan :roll_eyes:)

15 likes

Die hele franchise is toch uiterlijk gericht, waar wil je het bij SATC anders over hebben, de geweldige verhaallijnen en diepere acteerprestaties?

2 likes

ah die onderste foto is wel echt sex and the city. Die andere zijn wat meer in lijn met de films en ik vond de styling van de serie wel beter dan de films.

2 likes

Het gesprek ging eigenlijk over hun overleden collega

17 likes

Kunnen we het hebben over hoe kut Carrie is? En hoe kut haar columns zijn. Dat vind ik toch onderbelicht.

21 likes

Daar heb je ook geen ongelijk in, maar de aanleiding van SATC als onderwerp is nu ook de dood van een van de acteurs. Moet het dan echt direct gaan over “ooh ah zij zien er slecht uit want ze hebben wel/geen plastische chirurgie.” :frowning:

En toch mis ik Samantha hier tussen… :pensive:

3 likes

Haha echt lachen als Raven wint :joy:

104 likes

Is dit de categorie nieuw talent?

Wat doet Monica daar dan?

8 likes