FF Boulevard #6

Heb niet alles meegelezen in dat topic maar ging toch niet per se om dat ze het niet mag benoemen, maar meer de veelheid en frequentie

2 likes

Is toch een zelfde soort voorwaarden stellen aan iemand anders’ keuzes?

Oh ik dacht dat gatekeeping het meer betekent dat je interessant gaat lopen doen, vanuit een (naar eigen mening) meer aanwezige kennis over een onderwerp? Maar wil gatekeeping nu niet gatekeepen

Dit was toch van; pfff ze kwam wel heel negatief over hele tijd. Wat is daar mis mee als je die observatie of beleving hebt. Nogmaals ook niet al haar uitspraken gevolgd

1 like

Goed dat je me er op wijst dat ik de term dan fout gebruik, ik zal kijken wat het juiste is en dat dan aanpassen in mijn andere posts. excuus

1 like

Ja geen idee misschien multi interpretabel haha je hoeft het niet aan te passen. Kan de evt sarcastische ondertoon er niet uithalen.

maar bedoelde meer; was ergens wel een rake en gepaste observatie?
Hoewel ook subjectief? Niet van; “Elize mag nooit meer iets posten want”

Ik vind wel dat er een verschil is tussen zeggen: “Ik volg graag vrolijke content en zij is te negatief naar mijn smaak” of “zij heeft geen recht van spreken om iets zo vaak zwaar te noemen want hoe weet zij wat zwaar is, ze zou xyz mee moeten maken”

En dit is een voorbeeld van wat ik beschreef en de term dus niet goed kan definiëren, maar het huis in Amsterdam was een ander voorbeeld. Mag iemand die in Amsterdam gaat wonen dan niks posten? Er verhuizen elke dag mensen, ook naar koophuizen en naar Amsterdam. Door welke hoepels moeten die springen voor ze iets mogen zeggen? Want om eerlijk te zijn waren die posts echt niet zo schokkend. Hoeveel disclaimers moeten daar dan bij? Ja er is een probleem op de huizenmarkt en ja leden van de koninklijke familie hebben privileges maar om dan over deze posts te vallen vind ik opmerkelijk.

6 likes

Zooo privileged đŸ„Č
 dacht ook meteen oo via je oom zeker. Vond dat dansje ook heel cringe. Ze gaat wel met nog 2 andere meiden daar wonen. Maaja wie wil dat niet op die leeftijd.

1 like

Haha nou dit, wat heeft Eloise verkeerd gedaan? Ze deelt dat ze een huis heeft, iets wat iedere influencer (sorry gravinfluencer :sweat_smile:) zou doen. Als Mascha een huis koopt in Amsterdam deelt ze dat toch ook, ook al kan 99.9% van haar volgers zo’n huis nooit betalen.

31 likes

Ik denk dat alles met betrekking tot huizen gewoon gevoelig ligt. Omdat deze levensbehoefte een ‘markt’ is geworden hebben en we allemaal te maken met dit probleem, persoonlijk danwel in je eigen kringen.
Je bent op dit moment doomed either way, want huren is duur en zou niet slim zijn, kopen is enkel elkaar overbieden en thuis wonen is ‘not done’ (= niet mijn mening maar dit lijkt zo te heersen)

Dat influencers en andere mensen die het misschien tov anderen/ons het al luxe hebben voelt het misschien toch als een extra klap in je gezicht als normale pleb wanneer ze zo snel een huisje kunnen bemachtigen door mogelijke connecties of naam.
Maar ik misgun ze het ook niet, het is gewoon lastig denk ik.

7 likes

Komt het niet gewoon door dat artikel van het AD (?) waarin stond dat ze “ondanks de crisis op de woningmarkt een huis had kunnen vinden in Amsterdam”. Dat daarom er zoveel ophef over is?

Ik denk dat ze enige juiste aanname is dat zij inderdaad privilleged as fuck is en op welke manier ze aan het appartement is gekomen doet er niet toe, want dat is haar privilege. En ze hoeft zich geen zorgen te maken over de kosten.

(Ze krijgt niet eens een uitkering toch? Ik kan het niet vinden in ieder geval)

7 likes

De neef van dr vader twice removed is een van 'slands grootste huisjesmelkers en dan zijn wij zure misgunners omdat er commentaar en (vooruit zure) grappen op komen?

Al had ze dr eigen villa op het museumplein gekocht, en gaat ze nu verbouwings vlogs opnemen (alhoewel die zou ik wel kijken) daar gaat het toch helemaal niet om. Ze mag alles delen op dr socials en alle klm toilettasjes verkopen wat ze wil. Maar het is niet heel vreemd dat de meerderheid hier niet met vlaggetjes loopt te zwaaien en leve het koningshuis aan het roepen is đŸ„ČđŸ€Ł

23 likes

Schrok hier ook van, zo jong nog!

9 likes

Schrik hier ook van! Veel te jong.

Zijn rol als Stanford in Satc was zo ontzettend leuk. Vergeet nooit meer de scene waarin Charlotte hem wilt koppelen aan Anthony. ‘He looks like Ed Harris’ en dan Anthony’s antwoord ‘Ed Harris? More like, Ed I have no Harris!’

8 likes

Is zij haar oom of verantwoordelijk voor wat die vent allemaal doet? Volgens mij niet. Dat je je argument dan kracht bij probeert te zetten door bij wijze van hellend vlak te roepen over ‘zwaaien met vlaggetjes en leve het koningshuis’ maakt je argument nog minder sterk

9 likes

Ik vond het ook heftig.
Weet iemand of hij mee zou doen met de nieuwe serie?

Ja blijkbaar wel :frowning:

He was recently reprising the role in a reboot of the TV series, And Just Like That, which is currently in production.

Er staat verder niet bij of hij al klaar was met opnames.

Ja, ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Wat zonde. Sowieso wel benieuwd naar de reboot.

Omg sorry maar Sarah Jessica Prker, wat is er gebeurd?:pleading_face:

1 like

Ze is ouder geworden, net als ons allemaal. Maar als een van de weinigen in Hollywood laat zij zich niet straktrekken. Ik snap heus wat je bedoelt, maar laten we dat nou applaudisseren in plaats van bekritiseren.

135 likes

Geen Samantha meer toch? Daardoor zijn mijn verwachtingen al laag. Vind dit soort reboots sowieso al onnodig, maar helemaal wanneer niet alle acteurs meewerken.

7 likes