Ik snap de logica van uit het koningshuis stappen, om vervolgens zelf de publiciteit op te zoeken, niet.
Klinkt een beetje alsof ze heel opvallend schreeuwen om geen aandacht aan ze te geven.
Ik snap de logica van uit het koningshuis stappen, om vervolgens zelf de publiciteit op te zoeken, niet.
Klinkt een beetje alsof ze heel opvallend schreeuwen om geen aandacht aan ze te geven.
Ze moeten ergens de vandaan halen nu ze helemaal nada meer krijgen
Ik denk dat ze het verhaal zo beter kunnen sturen ipv familieleden van Megan die privĂ© smsâjes en brieven met de pers delen etc
Opzich snap ik dat nog wel, maar als je je terugtrekt is het toch snel genoeg niet meer interessant wat twee ex-koningshuisleden doen?
Denk dat ze heel graag in het filantropische veel willen doen, die weg probeerden ze al in te slaan met hun stichting en insta etc. Dus idd wat hiervoor ook al werd gezegd, goeie publiciteit
Ik zie deze mening vaker voorbij komen en snap dit niet. Ze hebben toch nooit geclaimd geen media aandacht te willen? Ze hebben afstand gedaan van het Britse koningshuis. Vind ik niet gek want volgens mij is dat een fucked up familie. Dit is echt zoân damned if you do damned if you donât situatie.
In dat boek schrijft hij volgens mij ook dat hij voorspel onnodig vindt ofzo. Ik zag het op twitter voorbij komen en had ernstig medelijden met Davide (al zou het me ook niet verbazen als het enkel om beffen ging)
Over Davide gesprokenâŠ
WTF. ik ben zooooo benieuwd naar haar en die relatie van die twee⊠Het lijkt me echt een leuke meid. Lekker crea in de fotografie en dan is ze bij zoân eikel. Hoezo heeft ze hem ooit ontblokt? Klinkt als een soort stockholm syndroom maar dan anders
Ik snap juist wel dat ze zich nu eindelijk een keer uitspreken. Dat kon eerst niet, want royal family enzo. Nu zijn ze daar los van en als er altijd zo veel shit en onzin over je geschreven wordt, snap ik dat je ook een keer je eigen kant van het verhaal wil doen.
Wat ik me hierbij afvraag is dat toen het naar buiten kwam dat ze verloofd waren, zij best jong was (ik weet niet meer hoe oud⊠23 ofzo?) En hij had haar daarvoor dus al jaren achterna gezeten⊠Hoe oud zou ze dan zijn geweest toen ze elkaar ontmoette. Want Thierry is toch midden 30 ofzo
ik heb ergens gelezen dat ze nog 18 moest worden, maar dat kan ik niet meer terugvinden.
Lees ook ergens dat ze elkaar in 2016 ontmoet hebben, toen was ze 20 denk ik
@Ovenschaal
moet elke keer lachen om die spaanse namen van die kinderen
They have six children together, daughter Carmen (born August 23, 2013),[98] and sons Rafael Thomas (born June 17, 2015),[99] Leonardo Angel Charles (born September 12, 2016),[100] Romeo Alejandro David (born May 17, 2018),[101] Eduardo Pau Lucas (born September 8, 2020)[102] and an unnamed child whose birth was reported on March 2, 2021.[103]
omdat ik dan weer moet denken aan dat hele hilaria/hillary die niet spaans is verhaal
Huh? Hoe kan 1x nou uit septembet 2020 komen en de volgende uit maart 2021? Of heeft ze het laatste kindje niet zelf gedragen?
Waar hebben ze dat gezegd, dat het kindje via een draagmoeder is gekomen? Kan het zo niet terug vinden.
Dat moet wel toch, je hebt maar 1 baarmoeder. Ik vind dat best wel ziekelijk. Dan ben je zelf zwanger en ga je ook nog een draagmoeder inzetten? Hoe erg denk je dat de wereld om jou draait als je zelfs meerdere baarmoeders in beslag neemt
Dat zij zelf niet gebaard heeft kan ik ook wel bedenken, maar ik neem een roddel liever niet als feit aan.
Het kan net zo goed een adoptie zijn, of kindje van een familielid waar ze de zorg over nemen.
Mocht het zo zijn dat dit âdraagmoeder bureauâ die informatie daadwerkelijk heeft gelekt, dan vind ik dat oprecht een enorme schande.
Alexia gaat naar een middelbare school in Wales, vind dat best raar. Moet ze dan geen afscheid nemen van haar vriendinnen. Wel erg jong om uit huis te gaan.
Ze is tegen die tijd bijna 17. En ja, dan moet ze afscheid nemen van haar vrienden. Maarja, dat doet iedereen die van school af gaat?
Ik had ook graag zoân kans gehad. Lijkt me super tof om 2 jaar " college" te doen in het buitenland!
Prematuur bevallen? Of geadopteerd ofzo
Lucia!