Haha ik had het ook gezien, wilde vandaag ook ‘terug’ voor een screenshot maar ik dacht al dat t weg zou zijn. Was gewoon te lui om het op te zoeken…
Precies. Weinig vrouwen die met een dergelijk personage wegkomen, dan zijn ze maar weer raar en aandachtsgeil.
OMG dat klinkt wel alsof het een heel bewuste actie is. Wat ontzettend erg voor die hondenuitlater en voor Lady Gaga zelf natuurlijk. Bah
Wat heftig, hopelijk overleeft hij het.
En komen de hondjes heelhuids terug. Ik denk wel doelbewuste actie. Die willen losgeld.
Holy shit! En met zoveel schoten moeten ze hem ook hebben proberen te doden. Dat kunnen ze niet per ongeluk hebben gedaan
Ik gil weer
De honden zijn weer terecht.
Enigszins verwarrend wel (ze is onlangs zelf bevallen)
Waar kan ik eigenlijk dat interview van Oprah met Harry en Meghan aanschouwen?
7 maart wordt het in de USA uitgezonden lees ik.
Ik vind dit echt geen goede trailer, waarom laten ze Meghan niets zeggen? Nu lijkt het alsof ze als antwoord op allerlei ‘juicy’ vragen steeds alleen gepijnigde of diepzinnige blikken werpt en er verder stil bij zit. Ik vind dit erg goedkoop en sensatiezoekend overkomen, terwijl dat denk ik juist niet de bedoeling is (en ik ook eigenlijk niet verwacht/hoop dat het interview die toon heeft?)
Ik denk dat dat precies de bedoeling is haha
Haha misschien heb je gelijk, maar daar wordt toch niemand beter van?
Harry&Meghan niet, Oprah niet, de koninklijke familie niet.
Daarmee geef je de pers toch alleen wat ze willen.
Maar misschien is het interview zelf wel anders. Ik vind het gewoon echt een hele slechte trailer.
Waarschijnlijk een paar dagen later op net 5😂
Tja ik vind het sowieso een beetje een aparte keuze dat ze zich nu zo profileren naar de media toe. Maar gezien het feit dat Oprah zegt ‘just to be clear, nothing here is off limits’ denk ik wel dat het juicy wordt
Can’t wait!
Alhoewel ik natuurlijk al lang weet wat er gezegd is geworden natuurlijk. Maar dat kan ik hier niet posten.
Jij bent wel om te kopen
Slide in m’n DM!
Heb je ook nog die ongecensureerde foto’s van Harry in Vegas toevallig?
Dit ja. Lekker bezig die Harry