FF Boulevard #5

Vaak wijn en biefstuk. In een supermarkt die ontworpen is voor de links elite.

2 likes

Vind het wel een gekkig interview. Waarom zitten ze met de rug naar elkaar toe? En Emma kijkt een beetje ironisch de camera in met haar wijsvinger en duim op elkaar. Vreemd.

Maar dit is dus het concept, doen ze met meerdere lijsttrekkers blijkbaar. Je kan het een stom concept vinden natuurlijk, maar niet dat ze specifiek Thierry zo interviewen ofzo

3 likes

Z’n achterban zal het fantastisch vinden dat hij is weg gelopen en de NPO daarbij een sneer uitdeelt

Oh nee dat dacht ik ook niet, vind het gewoon een gekke setting. Wel onbeschoft dat hij zo weg loopt.

Ondertussen maken de mensjes zich druk om een mislukt interview met Emma Wortelboer en niet omdat Tjer dit weekend een wijdverspreide oproep heeft gedaan tot een burger opstand, en openlijk twijfelt aan de legitimiteit van de verkiezingen.
Heij volgt letterlijk het draaiboek van Trump.

Hij heeft het weer prima voor elkaar zo.

18 likes

Fijn dat daar geen media aandacht aan besteed wordt. Wat een sukkel.

2 likes

Khloe kardashian is verloofd met Tristan, ongelofelijk hoe weinig eigenwaarde die vrouw heeft door te willen trouwen met iemand die haar minimaal twee keer heeft bedrogen (ook niet zo heel lang geleden).

1 like

nou nou

23 likes

Bron?

De televaag

Ah vooralsnog tussenhaakjes, dus nog niet confirmed.

1 like

Elke week weer een nieuw hoofd die vrouw

50 likes

Misschien kan Lego hier wel wat mee. Kardashian-lego met verschillende hoofden.
Uitbreidingsset met Kim K in toga.

10 likes

Klopt niet blijkbaar: https://pagesix.com/2021/02/22/khloe-kardashian-tristan-thompson-are-not-engaged/

Verder ben ik wel met je eens dat het echt heel dom zou zijn, ik snap niet hoe je het geen probleem zou kunnen vinden om zo vernederd te worden. Maargoed blijkbaar klopt het niet

Hoe wordt zij ‘zo vernederd’ dan? Ik denk dat dat eerder een persoonlijke interpretatie is van een gebeurtenis die mensen die zoiets beweren uit de media en publieke bronnen halen in plaats van een algemeen geldend oordeel.

De conclusie voor jezelf trekken dat iemand vernederd wordt vind ik op zichzelf vernederend en niks toevoegen.

3 likes

Die Kardashians vernederen zichzelf, constant. Die zijn niet meer te verdedigen hoor.

1 like

Ik dacht dat het wel als ‘waar’ was bevonden dat hij aan het feesten was en vreemdging toen zij hoogzwanger was. Vind ik toch wel heel erg respectloos en vernederend.

Als dat niet klopt of ik dat verkeerd geĂŻnterpreteerd of onthouden heb, dan is het een ander verhaal. Maar vreemdgaan van je hoogzwangere vrouw/vriendin an sich (of je nou bekend bent of niet) vind ik wel heel heftig, respectloos en vernederend.

Edit: staat dus los van of het nou de Kardashians of niet zijn ter verduidelijking

3 likes

Wat een oordeel zeg. Ze is een volwassen vrouw en maakt haar eigen keuzes. Blijkbaar houdt ze van hem. Heeft niets met eigenwaarde te maken.

7 likes

Ja, natuurlijk kan je daar prima iets van vinden en wat vernederend is is voor iedereen anders. En juist om dat laatste vind ik dat je niet kunt zeggen ‘zij wordt zo vernederd’ want dat is een hele normatieve opvatting.

Ik zie dat je in je beide berichten daar ook een onderscheid in maakt; misschien is dat voor sommigen een nuanceverschil maar mij valt het verschil tussen ‘ik vind dat vernederend voor haar’ of ‘zij wordt hier zo vernederd’ best een groot verschil. Vooral over relaties van anderen zou ik oppassen met normatieve uitspraken als wat vernederend is en wat niet, dit zijn twee autonome volwassen en die maken hun eigen keuzes wat voor hun ok is.

Ik vind het triest om te zien dat vrouwen toch lang niet altijd hun eigen keuzes hebben kunnen maken en wanneer ze dat nu wel doen worden afgefakkeld omdat ze zogezegd niet inzien dat ze vernederd worden.

7 likes