FF Boulevard #5

Hmm. :face_with_raised_eyebrow:

Edit: naja kan nog steeds een leuke vrouw zijn, haha, maar had me toffer geleken als ze had gezegd: ach Thierry jij met je gekke partij, ik stem gewoon weer D66/GroenLinks/SP hoor.

2 likes

Ik heb vergaderingen met zijn vader erbij gehad. Heb echt moeite gehad om die 2 los van elkaar te zien.

1 like

Ik kom nu dit tegenā€¦wat is dit voor een raar, ongemakkelijk interview?

Ik heb het even gekeken, wat vond je er raar en ongemakkelijk aan?

Ik vond het wel meevallen maar dat komt misschien omdat vrij weinig mij verbaast wat hem betreft en dat ik helaas vrij veel mensen gekend heb tijdens mijn studententijd in de stad waar Thierry ook gestudeerd heeft die echt zo zijn. Met de maniertjes, articulatie, en ideeƫn over hoe alles en iedereen moet leven gebaseerd op niks.

Nou sowieso de vraag alleen al, maja verwacht van Peter van de Vorst ook niet veel anders. Maar er onstond daardoor een soort rare spanning ook ofzo?

Ja die spanning zag ik ook maar dat maakt Thierry wel eigener en oprechter vind ik. Ik zie hem liever dat ongemakkelijke aangaan en zoā€™n onderwerp niet uit de weg gaan dan dat hij wegloopt bij Emma (zoals veel politici zouden doen). Ik vond hem hier vrij authentiek overkomen.

Veel van wat hij doet vind ik plaatsvervangend ongemakkelijk, ik heb weleens zoā€™n compilatie gezien van momenten in de tweede kamer waarin bleek dat hij echt niet wist hoe het daar allemaal werkte (qua protocollen, debatten aanvragen, etc) maar dat ging overschreeuwen met elitair gebral.

1 like

Ik vond hem hier juist toen wel ā€œleukā€ overkomen. Met een beetje zelfspot. Met vlagen aantrekkelijk.

Is er helemaal vanaf iig.

1 like

Fifty shades of Baudet

2 likes

Waar kan ik het interview met Thierry en Emma zien? Ik kan de link niet vinden

1 like
1 like

Dankje!

Edit: what the fuck. Deze gast, wat een bizarre klootzak is dit zeg. Hoe hij omslaat omdat hij zo extreem bang is niet serieus genomen te worden en geen controle kan houden. Die mag wel een tijdje aan zichzelf gaan werken zeg

2 likes

Ik heb nou nog nooit bij Baudet gedacht ā€˜jeetje wat een aantrekkelijke manā€™. En toen deed ie zn mond ook nog open.

27 likes

Sommige mannen zijn beter geschikt voor achter het aanrecht. Maar dan moet het aanrecht wel 2 meter hoog zijn zodat je ze helemaal niet meer hoeft te aanschouwen.

24 likes

Hij kocht toch wel alleen Italiaanse koffie hĆØ?

Volgens mij was zij echt niet onder de indruk haha
En deed ze expres een beetje verbouwereerd om te benadrukken hoe raar zijn gedrag was

10 likes

Toen ik dat interview gisteren ā€˜liveā€™ zag was ik echt in de veronderstelling dat het satire was. Het komt ook zo gespeeld over maar we hebben het wel over Baudet, dus iets te hoog ingeschat :grimacing:

5 likes

haha ja ik dacht dat ook echt! Ook vooral door de gezichtsuitdrukkingen van zowel Tjerrie als Emma, echt een heel apart interview

Mooie gelegenheid om mijn favoriete video van het internet te posten

16 likes

De geur van lavendel is voor altijd verpest voor mij door Thierry, door dat filmpje waarin hij heel anti-links en anti-elite zijn grachtenpandhuis laat zien vol met boeken, waar hij even op zijn piano speelt en vervolgens ruikt aan een zak lavendel, die hij zelf heeft geplukt in de Provence.
Ik bestel vaak beddengoed bij een winkel die altijd een zakje lavendel bij de bestelling doet, maar altijd als ik er aan ruik heb ik Thierry in mijn hoofd. :cry:

29 likes

Ik geloof niet dat er ook maar 1 partijleider is die dit soort dingen spontaan laat gebeuren. Thierry staat er ook wel bekend om dat hij de publieke omroep de ā€˜linkse eliteā€™ vindt toch? Mooi momentje wat flink viraal gaat waar hij weer even kan benadrukken wat een slechte journalisten daar werken en onzin er wordt verkocht :+1: :+1:

14 likes