Ik snap ook niet dat Thierry daar gaat zitten maar ik vind dat politici wat vaker ook gewoon mogen zeggen dat ze bepaalde vragen onzin vinden.
Een vriend van mij zat in de middelbare bij m in de klas en het was toen al zoān prestigieus ventje die zichzelf beter voelde dan de rest omdat ie tolstoj las enzo. Maar weinig tot geen vrienden had omdat ie gewoon niet zo aardig wasā¦
Dat interview van Emma is toch gewoon bedoeld om op een heel andere manier naar een politicus te kijken dan al dat politieke gedoe? Niet iedereen zal er van houden, maar er is echt wel een doelgroep voor. Ik vond het aan het begin best een leuk gesprek. Zo lekker vaag en waarkijkiknaar-gehalte. Thierry wist 100% van tevoren wat voor interview dit zou worden, dan had hij ook van tevoren nee kunnen zeggen.
Ha ha mocht ie willen, eerder pretentieus
Waar moet zou alles van hoog niveau moeten zijn? Dat vind ik nou zo onzinnig.
Dit soort interviews zijn juist leuk om de persoon achter de politicus te zien. En dat is precies wat Thierry hier heeft gedaan.
Laten zien dat hij een elitaire kut kleuter zonder humor is.
Prima gedaan wat mij betreft.
Hahahahaha shit ik bedoel ook pretentieus ik dacht al volgens mij gebruik ik het verkeerd maar kon er ff niet opkomen
De vriendin van Franse Thierry. Julien Rochedy
Meine Gute, dit lijkt toch regelrecht van Refoweb te komen?
Najaaaa wat bizar dat interview van Thierry en Emma! Ik vond de vragen juist wel leuk een keer en ik vond haar manier van praten ook helemaal niet storend. Had ook helemaal niet door dat hij het irritant vond, want hij gaf op het begin gewoon leuk antwoord. He wat gek joh.
Lol mijn vibrator heeft me meer gebracht dan dat Thierry de mensheid ooit zal brengenā¦ suck it T
āNergens meer geworteld en geborgen, vindt hij alleen nog in zijn narcistische dagdromen de volkomenheid van zijn bestaanā. Heeft hij het nou over mij met mān vibo of over zichzelf?
Ahhh de droom van iedere vrouw, een man die je stalkt waarna je hem moet blokkeren op ieder kanaal van communicatie, na een jaar geef je hem een afspraakje omdat hij blijft volhouden en kom je er niet meer vanaf. Echt een modern sprookje.
Ik ben geen Emma fan, maar hij was echt een lul tegen haar. Tuurlijk, het was geen diepgaand interview, maar lekker luchtig mag toch ook wel een keer
Nou ik keek pas een keer dat programma van Rijk in Nederland ofzo weet niet precies hoe t heet en die ene man met dat staartje in dat lelijke Versace stijl huis vertelde ook zoiets dat hij zijn vrouw gelijk zag zitten en zij hem niet en ze hem ook overal geblokkeerd had en er toen iets van een conferentie ofzo was en hij het hele hotel had afgehuurd, alle kamers, zodat zij wel bij hem moest slapen ofzoiets nouja ik vond het me toch een raar verhaal en ik vond het ook gewoon echt niet OK. Inmiddels zijn ze dus wel getrouwd enzo en volgens mij vast ook gelukkig met elkaar maar vond dit echt miljonair-creep alert
Ik was echt in huilen uitgebarsten als ik Emma was lol. Het was ook zo random, want hij reageerde gewoon āleukā in het begin. En daarna nog die kut opmerking over NPO.
Exact dit!!! Ik mis een topic over The Sky is the Limit en Igor Alberts idd! Dit was een heeeeeeel niet oke stukje. Zij was volgens mij ook pas 19 ofzo toen ā¦
Sowieso een heel apart stel kunnen we wel zeggen
Ik heb dat stuk teruggespoeld omdat ik haast niet geloofde wat hij zij. Vreselijk!
Hahaha een vibrator is zijn concurentie blijkbaar in bedā¦ Wat een knuppel is dit zegā¦
Ja volgens mij is hij een beetje geĆÆntimideerd zeg maar.
Ze heeft zich ook gewoon aangesloten bij die enge club. Volgens mij was ze campagnecoordinator bij de vorige verkiezingen
Stukje uit Trouw (https://www.trouw.nl/nieuws/ongrijpbaar-paradoxaal-pragmatisch-wie-is-thierry-baudet~b8e6f835/):
āVader Marcel is een begaafd pianist en docent aan het Amsterdamse conservatorium. Moeder Beatrijs Brand is schoolpsycholoog en vanwege haar zoon politiek actief geworden voor Forum in Noord-Holland. Hun scheiding als Thierry nog jong is, hakt erin. Volgens vriend (en historicus) Geerten Waling heeft Thierry een warme relatie met zijn Āouders. Zijn middelbare schooltijd op het ĀStedelijk Gymnasium in Haarlem noemt ĀBaudet in interviews een āgeestdodende periodeā. Hij heeft weinig vrienden, droomt weg bij literatuur, meisjes en filosofie.ā