FF Boulevard #5

Wow die twee vallen wel echt enorm in herhaling, dit is niet de eerste keer dat ze zich zo " uiten" (aka vooroordelen)

Love mayra overigens. haar podcast heeft mij des tijds echt goed geholpen om een beter beeld van mijzelf te krijgen en dat ik dus niet echt alleen ben.

edit; lol zie nu pas dat het artikel van 2019 is. vandaar dat het me zo bekend voor kwam

2 likes

Haha ja klopt, is al weer even geleden inderdaad! Vind het nog steeds bizar dat notabene Peter fucking r. de Vries en Ronald Molendijk (:face_vomiting:) de enige waren die tegen ze in gingen. Vind zowel Caroline als Olcay nog steeds echt walgelijk!

8 likes

Gezellig

Waarop presentator Sybrand Niessen vraagt: “Afwachten of intens ingezet?” Baudet antwoordt: “In het begin wel, maar toen blokkeerde ze me op WhatsApp, Instagram en Facebook. Ik kon haar niet meer bereiken, dus toen heb ik afgewacht. Al heb ik nog wel een roman over haar geschreven.”

O-kee.

48 likes

Wtf

87 likes

Wat een onwijze griezel is het toch ook. Echt de rode vlaggen raken op als het over hem gaat. Dat stukje met Emma :carrot::man_farmer: (ik ben idd een kleuter) ook: je ziet de blik in zijn ogen gewoon veranderen in 10 seconden:

Van: ik ga ff charmant en intellectueel doen tegen deze jongedame, wie maakt me wat

Naar: wtf word ik hier in de zeik genomen, word ik gekrenkt, wie heeft hier de regie eigenlijk, zo gaan ze niet met me om!1!!1!

En hij heeft geen sociale tools om het op een sympathieke manier op te lossen, het is direct weer macht tonen en conflictueus en ugh echt.

45 likes

Weten we eigenlijk wie Thierry’s ouders zijn?

Ben toch benieuwd wie zoiets voortbrengt

15 likes

Nou dit is zijn vader:

Edit: geeft meteen inzicht in de evolutie van Thierry’s kapsel de komende decennia.

2 likes

Ziet eruit alsof iemand in powerpoint een kekke website in elkaar heeft geklust

10 likes

Wisten jullie trouwens al dat Thierry fel tegen vibrators is?

14 likes

Je neemt opscheppen wel heel letterlijk hier haha. Waarom zou dit opscheppen zijn

19 likes

Zijn moeder is orthopedagoog-psycholoog lees ik, klinkt (en ziet er uit) als een leuke vrouw.

Maarja. Ik hoor wel vaker hele redelijke ouders zeggen over hun volwassen kinderen dat ze helaas rete-gestoord zijn en niet te helpen.

(Niet dat ik dat haar zie of hoor zeggen, maar lijkt me op z’n minst gezegd lastig om je eigen kind met regelmaat zo raar te zien doen, zeker als je ook nog een professionele achtergrond hebt.)

7 likes

Ik had Thierry en die vriendin van m heel vaak aan de kassa. Heb hem nooit het bonnetje aangeboden EN geen goeiedag gezegd.

76 likes

Ja zag ik, “samen met een arts”, alsof dat een argument is, ja nee dan geloof je idd niet in covid. Zak hooi.

3 likes

Ex-fvd’er maakt nu videoboodschappen voor de kost, zullen we allemaal 10 cent inleggen en haar laten zeggen dat links-progressief the way to go is en dat ze iedereen hartelijk aanbeveelt om Bij1 of GL te stemmen? :full_moon_with_face:

29 likes

Waarom wordt er vanuit gegaan links the way to go is?

Ik heb het filmpje van Baudet en Emma gezien maar waar slaan die vragen op van Emma? Dit is toch geen journalistiek??

Dit is roch de vrouw waarom Thierry ging huilen bij Goedenmorgen Nederland?

1 like

Lijkt me @Dombo ‘s mening. Prima toch?

Zoveel omroepen maken filmpjes ter vermaak. Moet het allemaal hoogdravende journalistiek zijn?

@Maurice

Ja dit, het gaat erom dat ze zelf extreem-rechts is en dan een linkse partij zou aanbevelen. Is maar een grapje, zou er niet te hard over vallen. Iedereen mag voor zichzelf bepalen welke politieke richting zij they way to go vinden.

3 likes