FF Boulevard #5

Oooh ja ik vind haar ook vreselijk!

Caroline Tensen is echt de irritainment van mij en m’n vriend. Vooral als ze bij 1 tegen 100 na élk goede doelen filmpje van die no-brainer ingestudeerde opmerkingen maakt “Wat doen ze dat goed hè?” of “wat een goed initiatief!!”. Soms gaan we gewoon raden wat ze nu weer gaat zeggen :rofl:

33 likes

Ik vind het al bijzonder dat er blijkbaar oprecht mensen zijn die naar een spon programma kijken.

2 likes

Hahaha m’n ouders en ik kijken dit ook wel eens als irritainment en letten hier ook altijd op. Ze zegt ook heel vaak ‘heeelemaal goed’.

1 like

Misschien dan toch waar?

6 likes

Als het op TMZ staat is het sowieso waar! Is de meest betrouwbare gossip site.

2 likes

“Oh wat dapperrrrrrr!”

2 likes

Het staat nu zelfs op nu.nl

ja, die geeft aan dat TMZ het meld :stuck_out_tongue:

@Juuldie vaak wel indd! Drukke week voor de kardashians

1 like

Ik hoorde vanmorgen een stukje radio Veronica, vraag me niet waarom. Maar het was alsof ik 20 jaar terug in de tijd ging. De dj’s hadden een discussie over Loiza Lammers en dat ze het niet op haar zouden kunnen doen. Ze begonnen het verhaal ook met die die eerst een jongetje was. Vond het echt bizar!

5 likes

Not surprised aangezien Wilfred Genee daar volgens mij de ochtendshow doet.

1 like

Verbaast me ook weer niks dat dat die Caroline Tensen is die dat zei. Wat een misselijkmakend naar teringwijf is dat zeg

6 likes

Ik heb volgens mij heel veel tea gemist over Caroline Tensen?!

Tell me, waarom (nog meer) is ze een bich?

Ze heeft tupac vermoord vroeger, echt kut.

83 likes

Proest. :joy:

Nuff said

Echt jammer voor Loiza, zij zou het waarschijnlijk juist vet graag met die dj’s doen.

53 likes

Volgens mij heb ik dat ook gehoord. Maar een van die mannen zei dat transvrouwen gewoon vrouwen zijn en dat het verleden niet uitmaakt (en dus wel als potentiële lover kon zien). Dat vond ik wel heel tof want je moet best zeker van jezelf zijn als je het risico neemt door die zielige macho’s op de radio te worden gekleineerd en uitgelachen.

18 likes
2 likes

:-1:

1 like