FF Boulevard #5

Dit is toch de OM-eis? Nog geen uitspraak?

Walgelijk om te lezen wat hij kwetsbare jonge meiden heeft aangedaan. En te bedenken dat hij in die periode ook zo vaak een podium heeft gekregen, damn. Ik hoop dat hij nog heel lang vast blijft zitten

4 likes

Ja het is de eis inderdaad, nog geen uitspraak.

Heb toen zijn hele blog gelezen hierover, bijzondere (niet in de goede zin van het woord) man is het.

2 likes

Klopt, ik heb het aangepast om verwarring te voorkomen

1 like

Ik krijg echt de creeps van die vent, het idee wat hij met die jonge meiden gedaan heeft
 En dat als ‘‘hulpverlener’’. Ik vind dat zo walgelijk

2 likes

Omg ja hij had toen toch zo’n heel blog ofzo geschreven
Edit: over oa een minderjarige (?) Meid die toen z’n vriendin was

Edit 2: oh ja lees nu pas het artikel daar gaat het dus ook over sorry
Komt dat nu pas tot een eis joh bah

1 like

Jeumig Jaimy Veas en Jessy lijken wel dezelfde chirurg te hebben

3 likes

Denk dat dit deels de belichting is, de rest van de serie lijkt ze wel op zichzelf

1 like

Lijkt net een van die eotb tweeling

25 likes

Dacht ik ook meteen

3 likes

Dit wilde ik ook zeggen ja!

2 likes

Ja nu je het zegt :joy:

1 like

Echt heftig

6 likes

Ja wow schrok er ook van. Wil die docu ook echt zien wel.

@Merel
Zeg jij dat ook wel eens?

“Ik geef u nog 5 tot 10 minuten.”

6 likes

Wow, heftig inderdaad! Ben benieuwd naar de docu. Ik zag haar op tour enkele weken ervoor en dan kon ik me zoiets echt niet inbeelden :disappointed:

Dagelijks.
Maar dan wel als indicatie hoe lang ze op het toilet mogen zitten voor ik terugkom en toch echt met ze wil praten :stuck_out_tongue:

Heftig verhaal wel, op die leeftijd.

8 likes
2 likes

Is het al ergens over Caroline Tensen gegaan?
https://www.ad.nl/show/nikkie-de-jager-baalt-van-uitspraak-caroline-tensen-over-haar-geslacht-zo-killing~aa597109/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Er is volgens mij niemand op de Nederlandse TV die ik zo erg vind als zij (zelfs Wendy van Dijk niet). Van mij mag ze per direct van de buis, ook al na die opmerking over plussize sportkleding een tijd geleden.

22 likes

Good for them :heart:

@Neverland Ik vind het juist wel weer eens verfrissend dat iemand iets fouts zegt, daar op aangesproken wordt en mensen het dan lekker samen uitpraten zonder dat er iemand gecanceld wordt. Ja het is dom, maar ze heeft ervan geleerd :slight_smile:

7 likes