FF Boulevard #5

Ja heftig joh. Ik kan me niet voorstellen dat die man dat, zelfs met alle kennis van nu, nog steeds denkt. Ik moest wel lachen toen de interviewer daarna vroeg: 'en wat dacht je dan toen ze zei ‘laat me met rust’?

2 likes

Hear hear. Vind het sad hoe vaak dit woord nog wordt gebruikt.

2 likes

Ik heb de documentaire over Britney (nog) niet gezien, maar hoe goed is er onderzoek gedaan? Is het objectief genoeg of word je behoorlijk in een bepaalde hoek geduwd? We weten toch niet wat er werkelijk speelt, er kan best een hele goede reden zijn dat haar vader wel haar zaken regelt

Wat een psychopaat was dat! Ook dat stukje dat hij zei “I’m worried about you, let me ask you a couple questions, then I leave you alone” en ondertussen maar flitsen met die camera :nauseated_face:.
Ik werd zo boos en verdrietig van hoe ze is en wordt behandeld. Echt moeilijk om aan te zien. Dat zo veel mensen er lol in hadden om haar belachelijk te maken en te veroordelen vind ik zo wreed. Dit terwijl het me zo’n lieve vrouw lijkt. Hopelijk heeft ze een paar goede vrienden en is haar partner te vertrouwen.

Is niet echt een argument, toch? Want dan is deze foto alsnog geselecteerd, door fotograaf en fotodatabase.

Naja, je kan natuurlijk discussiëren over hoe slecht deze foto écht is. Dat hij door de fotograaf gekozen is vind ik niet eens zo heel raar. Het zou ook super raar zijn als fotodatabases foto’s gaan aannemen op basis van of zij vinden dat de vrouw er ‘goed genoeg’ op staat.

Het is natuurlijk wel in haar voordeel, maar ze hebben ook geprobeerd om contact met haar familie op te nemen en niemand reageerde daarop.

2 likes

Tja en weten wij ook veel, misschien is het wel haar persoonlijke lievelingsfoto :woman_shrugging:t4:

2 likes

Het is een docu van de New York Times dus dan kun je wel uitgaan van gedegen onderzoek denk ik.

1 like

weg

1 like

Er valt bijzonder weinig te onderzoeken aangezien alles out in the open gebeurden.
Het is meer opsomming van allerlei incidenten.
Zou gewoon gaan kijken.

2 likes

Ah bedankt voor de reacties. Ik las op ad dat er in een bepaalde hoek gepusht werd dus was wel benieuwd of jullie dat ook zo hadden ervaren. Ga hem kijken deze week.

Leuk met deze sjaal.

10 likes

Ja maar vast niet met die haarband. Wat een joekel van een ding is dat zeg hahaha

https://www.instagram.com/p/CLYAaxaFR_H/?igshid=oycj4vgvzovx

Lijkt er op dat het toch waar is!
(Kourt en Travis)

2 likes

Love it :heart:

3 likes

De blarf!

(Blanket scarf)

1 like

Of shlanket! (Shawl blanket)

2 likes

Zes jaar cel en tbs tegen Keith Bakker geëist voor verkrachting

Er is een eis in de zaak van Keith Bakker. Krijg echt rillingen van die man

Edit: aangepast van uitspraak naar eis

24 likes

Ik voel een dramatisch boek aankomen over zijn gevangeniservaring en hoe het is om als onschuldige veroordeeld te zijn (ik vind niet dat hij onschuldig is maar hij vindt dat waarschijnlijk wel)

3 likes