Rapeplay wordt ook wel CONSENSUAL non-consensual genoemd. Ik wilde het er even in gooien.
Ik bedoelde opvallend jong ten opzichte van zijn leeftijd.
Ik vind ook zeker dat de naasten van publieke figuren het niet hoeven te ontgelden, maar je ontkomt er niet altijd aan iets van de partner van te ‘vinden’ of er op zijn minst je vraagtekens bij te hebben.
https://www.instagram.com/p/CLHjMmghiA9/?igshid=1mk7rgr2zg3xw
Andere Buffy fans dit al gezien? Dit is een post van Charisma Carpenter (Cordelia) en ook Michelle Trachtenberg (Dawn) en Sarah Michelle Gellar (Buffy) hebben zich tegen Joss uitgesproken.
Zie oa dit artikel
En ik ben echt geschokt… ik ben/was echt onwijs Buffy fan en alhoewel er zeker dingen in zitten waar je vraagtekens bij kan zetten was het toendertijd zeker wel feministisch.
En firefly. Ik bedoel
Zijn er dan helemaal geen problematische mannen overgebleven???
Oh nee… Buffy is een van mijn favoriete series.
Maar wat verschrikkelijk voor Carisma Carpenter.
Ook ik was geschokt door dit nieuws! Was ook altijd grote Buffy fan en had dit niet verwacht. Ook omdat de show (en de film) is ontstaan omdat Joss Whedon juist een sterke vrouw wou neerzetten.
Ik moet zeggen dat ik het vertrek van Cordelia in de serie Angel altijd al raar heb gevonden. Het personage deed
allemaal rare dingen en dat klopte gewoon niet. En opeens was ze weg. Dit verklaard het. Niet oké.
Ik zit helemaal klaar voor de docu van Britney, meeega benieuwd
Dit staat volledig los van de fetisj lijkt mij. Er worden hier twee dingen compleet door elkaar gehaald.
Wow die paparazzo in de Britney docu:
‘Ik had nooit het idee dat ze last van ons had of liever wilde dat we weg gingen’
right.
Ik ben bijna misselijk van deze docu, ik heb zóveel medelijden… zo heftig!
Ik vind Britney haar Instagram ook zo heftig.
Die lege/bezeten blik op veel van haar foto’s krijg er echt de kriebels van.
Heb er even doorheen gescrollt er staat een soort zelfgemaakte shoot op waarbij de eerste foto’s in oktober 2020 zijn begonnen die meerdere malen worst herhaald. Een net iets andere foto maar wel dezelfde locatie.
Het zal me niks verbazen als hier tussen nu en een jaar een soort verhaal komt over hoe zij jaren gedrogeerd is en tegen haar wil is vastgehouden
Soms voelt het een beetje zoals Ashley O. in Black Mirror.
Ik vind echt heel vaak dat nieuwssites de meest lilleke foto’s van BN’ers uit het archief halen om bij een artikel te posten. Lijkt soms écht of ze het er om doen.(Voorbeeldje dat me meteen te binnen schoot bijvoorbeeld)
Anna Nooshin en die haarband vind ik hier ook echt een voorbeeld van.
Met die nep pony ook
Nou ja, die heeft ze toch zelf gekozen om te dragen?
Zeker! Ik vind dat alleen niet de meest flatterende foto en haar er ouder op lijken dan ze is. Heb ook mét haarband wel foto’s gezien die mooier zijn.
Het zou me niks verbazen, moest meteen denken aan dit stukje uit het boek Pluche van Femke Halsema:
De Telegraaf is dan natuurlijk weer een ander uiterste, maar andere nieuwssites zijn ook niet heilig denk ik
Ik denk dat bij bovenstaand verschijnsel misogynie ook een grote rol speelt
Hm, ik weet niet wat er op al die perssites nog aan foto’s te krijgen is. Er zijn natuurlijk heel veel foto’s van deze mensen te vinden, alleen als nieuwssite kan je niet gewoon elke foto zomaar gebruiken. Ik denk dus dat deze haarbandfoto een van de weinigen is die je op die fotodatabases (goedkoop) kan kopen, anders zouden journalisten en beeldredacteuren zelf ook wel es een andere foto kiezen.