Rapeplay is vaak ook therapeutisch, als ik het me goed herinner is dat ook daar beschreven.
Iel dat is echt zo’n ding wat mannen zeggen als er iets uitkomt over een vrouwelijke docent die het met leerlingen doet. Vind het idd ook maar raar om zulke uitspraken te doen
Ik gil
prima dat het je ding niet is, maar daarmee hoef je andermans seksuele voorkeuren toch niet belachelijk te maken?
Ik vind verkrachtertje spelen gewoon ziek
Doe even normaal
Edit: Mogelijke manieren voor slachtoffers om met verkrachting om te gaan belachelijk maken… Lekker bezig.
Ik vind de term ‘rapeplay/verkrachtertje spelen’ ook best heftig. Ik snap dat er dan een dominante en onderdanige rol is, maar er is wel consent van beide sekspartners en dus geen verkrachting.
Ik heb de term niet bedacht hoor.
Maar doe lekker wat je wil in de slaapkamer, boeiend wat een random vreemde op het internet ervan vindt? Mijn mening hoeft jouw mening niet te zijn.
Met alle respect, laten we nou niet gaan doen alsof dit iets is dat psychologen aanraden om seksueel geweld te verwerken
Nee maar het zijn mensen die op dit forum posten, dus je weet dat de kans groot is dat zij dit lezen. Het is gewoon lullig. “Ik gil” is toch een kinderachtige reactie.
Je hoéft je mening hierover niet (post na post) te verkondigen, als je echt vind dat iedereen vooral
lekker moet doen wat ie wil, laat je judgement ook voor je?
Nee waarom zou ik?
Iedereen post hier constant z’n meningen en judgement over van alles, hoe triviaal ook. En soms is het een negatieve mening die gaat over iets wat je doet. Boeien. Als jij ervan geniet lekker doen ookal vind ik het ziek.
Ik poste ook gewoon 1 opmerking en daar werd steeds op gereageerd, dus dan wijd ik uit. Je kan me ook gewoon negeren.
Met alle respect, laten we op dit gevoelige onderwerp niets invullen voor een ander.
Prima, maar het is wat mij betreft wel een overtreffende trap om het belachelijk te maken. Daar ging het mij om, zoals je kunt lezen.
(Ik doe ook niet net alsof het iets is wat therapeuten aanraden. Ik zeg niet voor niets ‘mogelijk’. )
Over zijn vriendin heb ik niets gezegd - behalve dat ze jonger is…
Van hem vind ik het gewoon opvallend/ typisch
Je vindt haar toch opvallend jong? Opvallend jong volgens jouw standaarden voor de vriendin van Thierry Baudet of…? Ik begrijp gewoon niet waarom mensen rond een publiek persoon besproken worden. Thierry is gewoon volwassen en toerekeningsvatbaar dus laten we naar hem kijken en naar wat hij doet en zijn privé privé laten.
Ik weet niet of je met “jouw fantasie” doelt op mij, want ik heb die fantasie niet, ben geen verkrachtingsslachtoffer en kan het dus ook niet uitleggen. Ik heb begrepen dat dit voor mensen die verkracht zijn soms kan helpen (om maar niet het woord therapeutisch te noemen) om op deze manier de herinnering te veranderen/verwerken omdat zij controle terugnemen over de situatie. Noem het ziek, bizar, iets wat geen enkele psycholoog aanraadt, maar als het een slachtoffer helpt dan boeit het mij in ieder geval niet of dat in therapie gaan is, of rapeplay, of allebei. Er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die dit niet doen om een verkrachting te verwerken, ook prima. Ik heb bij seksuele voorkeuren wel echt zoiets van you do you (als het niets of niemand schaadt obvs) en ik vind het superpuberaal om die belachelijk te maken.
Edit: ik vind het eigenlijk ook gewoon best wel jammer dat er over dingen waar een taboe op rust vrij open wordt gesproken in het kinktopic, en dat er dan mensen met veel judgement meelezen en dat dat dan veel later in een totaal ander topic naar boven komt.
Ik heb net de vriendin van Thierry op insta gecheckt. Moet zeggen dat ik haar wel enorm mooi vind :o
Mij vielen juist die foto’s die ze maakt op, ze heeft daar een serie van gemaakt met opening etc en op haar insta staat ook GALERIE DAVIDE HEIJMANS. En dit zijn dan de foto’s:
Dit zijn toch gewoon vakantiekiekjes van oom Kees met een standaard sepiafiltertje
Nee hoor, nu draai je het om. Ik begrijp ook wel dat dit geen standaard methode is, of überhaupt een methode die hulpverleners inzetten. Wel met je eens dat het (proberen te) verklaren van kinks juist taboevergrotend is.
Ok zo ver was ik nog niet