FF Boulevard #5

Oh nouja ik had dit wel meegekregen, maar ik dacht dat het bewezen was dat hij het uiteindelijk niet had gedaan. Of in ieder geval dat er te weinig bewijs was om een zaak te starten e.d.

Verder vind ik de acties van zijn personage Chuck Bass absoluut niet goed te praten hoor, maar ik vind dat dat niet iets met Ed te maken heeft? Dan zou ik de schrijvers erop aankijken.

Ja dat laatste, maar vergeet niet dat er drie beschuldigingen zijn van drie verschillende vrouwen.

Dus bewezen dat hij het niet gedaan heeft is gewoon absoluut niet aan de orde.

2 likes

Ja daar heb je zeker gelijk in.

Vraag me af of als het andersom zou zijn en een vrouw zou beschuldigd worden door drie mannen, het ook zo zou gaan.

https://www.ad.nl/show/marco-borsato-verklaart-zijn-leontine-de-liefde-nog-altijd-mijn-valentijn~a3609bd9/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Ik dacht even dat ze weer bij elkaar waren.

Zeker weten, geen idee meer wie het was hoor maar er staat me iets bij dat ooit iemand had gebiecht of ge-impopulaire meningt dat nou, als hij het bij haar deed ze dat niet erg zou vinden hoor wenkbrauwwiebel,
Vond het iig een heel erg misplaatste niet grappige opmerking.

1 like

Nu je het zegt herinner ik me dat ook nog. Bizar eigenlijk, hoe dit dus werkt.

1 like

Waarom dit zo publiekelijk moet? lijkt alsof hij druk op haar aan het uitoefenen is.

9 likes

Doet me echt denken aan Robin Thick die een heel album genaamd Paula aan zā€™n ex Paula Patton had ā€œopgedragenā€ nadat hij was vreemdgegaan. Ook zoā€™n akelig figuur.

22 likes

O wow, best heftig vind ikā€¦ Net als met Wesley die toen ook allemaal van die hints ging droppen over dat hij Yolanthe terug wilde.
Terwijl die volgens mij helemaal klaar is met hem :grimacing: Zo awkward ook, alles publiekelijk

3 likes

:heart::tada:
86 likes

Ik word hier oprecht zo blij vanšŸ’•
Gun het ze van harte

2 likes

Haha vond dit ook zo maf. Zij had er wel onder gereageerd zag ik. En dan die comments heerlijk: ā€˜alsjeblieft neem hem terug hij doet het echt niet meerā€™. Ok is goed Gerda.

8 likes

Hahaha :rofl: Hier moet ik om lachen want het is Ć©cht zo. 2 jaar terug zat ik in een restaurant te eten en een paar tafels verderop zat iemand die ā€˜toch wel erg op Baudet leek maar dan toch net niet en ook zeker een paar kg zwaarderā€™.
Maar het was Baudet wel.
Misschien een biecht, maar ik vind hem op foto een knapperd. In dat restaurant vond ik hem iets studentikoos hebben.
Hij was daar ook met een opvallend jongere vrouw. Heb wat google speurwerk gedaan en dat bleek ook echt zijn vriendin te zijn.
Vond het ergens wel typisch dat iemand die zo vrouwonvriendelijk is en denigrerend doet (althans, zich zo uitlaat in de media) met zoā€™n jong meiske is. Wrs gedijt hij goed bij het natuurlijk overwicht wat meekomt met zijn leeftijd.

5 likes

Ja waarschijnlijk wel, klassiek voorbeeld van ā€œpretty privilige.ā€ Knappe mensen komen sneller weg met dingen en worden ook minder hard gestraft.

Er is ook wel eens onderzoek naar gedaan, dan lieten ze twee groepen mensen voor jury spelen in de rechtbank (fictief), waarbij ze drie verdachten kregen te zien die een bepaald misdrijf hadden gepleegd. De misdrijven waren precies hetzelfde, maar de fotoā€™s van de verdachten waren anders, de ene groep kreeg fotoā€™s van conventioneel aantrekkelijke mensen te zien en de andere groep fotoā€™s van conventioneel minder aantrekkelijke mensen. De twee groepen moesten vervolgens beoordelen hoeveel jaar gevangenisstraf de verdachten volgens hen moesten krijgen. De aantrekkelijke verdachten kregen gemiddeld iets van 5 tot 7 jaar minder straf toegewezen van de proefpersonen ten opzichte van de andere verdachten. Terwijl het dus om precies dezelfde misdrijven ging.

9 likes

Interessant! Eigenlijk zou je dus iemand moeten veroordelen zonder dat er een naam/gezicht bij is :face_with_monocle:

3 likes

Leuk verhaal haha
Ik denk idd ook dat een relatie met een jongere vrouw werkt voor hem omdat vrouwen van zijn leeftijd zijn onzin vaak niet meer pikken en hem niet zo adoreren zoals jongere vrouwen wel bij een oudere man kunnen doen. Ik snap niet wat zijn vriendin interessant aan hem vindt want ze lijkt mij een hele leuke en intelligente vrouw. Geen vrouw achter het aanrecht zoals hij zelf in de politiek wel zijn ideaalbeeld verkondigt.

1 like

Heb je nog nooit in het kinktopic gekeken zeker šŸ„ø

1 like

Ik bedoelde dat de rapeplay daar ook een ding is.

Vond ik ook verbazingwekkend

Tsja, ieder zā€™n ding toch? Zolang het met wederzijdse toestemming gebeurt. Vind dat totaal niet te vergelijken met de situatie hierboven eigenlijk.

40 likes

Ik vind dit wel een beetje een vreemde aanname om over een relatie van iemand anders te doen ook al is 1 van het koppel een bekend persoon. Eigenlijk suggereer je nu dat zijn vriendin zijn onzin nog wel pikt en hem adoreert omdat ze jonger is dan hij. We weten toch niks over hun relatie behalve dat Thierry fractievoorzitter is van FvD?

Idem bij de post waar je op reageert van @Beutyschooldropout, dat Thierry door zijn leeftijd natuurlijk overwicht heeft en wat dat voor invloed heeft op de relatie.

Weten wij veel hoe het er tussen hun aan toegaat. Laten we Thierry beoordelen op wat hij doet en zegt en niet zijn vriendin of andere familieleden of kennissen.

5 likes