FF Boulevard #5

Kelly doet zo haar verhaal bij Boulevard!

Wooow op die tweede foto lijkt ze wel mega op haar zusje.

2 likes

Ze zijn aan het bouwen op Curaçao!

1 like

Ja ik vond dat sowieso al nooit raar. Lekker bevrijdend toch, alles eraf scheren. Mag ze even lekker zelf weten wat ze met haar haar doet.

3 likes

Haha gewoon een taalcursus dus.

Ja haha gewoon via non-online.nl dus!!

Volgens mij worden ‘radicale verandering’ op het gebied van haar altijd gekoppeld aan de geestelijke gesteldheid van de vrouw. Dus kale kop = mental breakdown. Toen een vriend van mij zijn haar kort wiekte waren de reacties vooral een waarde-oordeel over het kapsel zelf, doe ik iets soortgelijks (of een vriendin die alles eraf buzzde omdat ze daar zin in had) dan gaan ze het koppelen aan een break-up of vragen of het wel goed met je gaat. Terwijl je gewoon toe was aan wat anders.

18 likes

Uhh misplaatst much.

2 likes

Waarom kruipt hij niet gewoon in een hol en verdwijnt uit deze wereld

2 likes

Waarom? Oprechte vraag hoor, misschien heb ik wat gemist

4 likes

https://www.ed.nl/show/weer-beschuldiging-gossip-girl-acteur-hij-scheurde-mijn-badpak-kapot~a31511bf/114783228/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2

Ik snap het ook niet?
EDIT: ah okay, misschien handig om die context meteen te plaatsen?
Thanks @Alchemy

1 like

Ik vind het eigenlijk ook best shocking dat het blijkbaar niet zo bekend is “wat er met Ed is”. Deze man komt echt met enge dingen weg.

9 likes

Iemand nog een werkende link met de Britney docu? Heb nu eindelijk tijd over hahaha.

Hebbes denk ik:

2 likes

Morgenavond wordt hij ook uitgezonden op Net5.

2 likes

Net als dat ze zijn personage in GG altijd zo ophemelen. In Ă©Ă©n van de eerste afleveringen probeerde hij iemand te verkrachten? En hij liep de hele tijd met zijn dick Serena achterna terwijl hun ouders getrouwd waren?

9 likes

Ja weet zelfs nog toen de verdenkingen binnenstroomden dat hier mensen waren die het “niet geloofde” en toen op social media ook een hashtag geïntroduceerd was “tegen” alle commotie met allemaal ophemelende shit over hem. Echt wtf is er niet duidelijk aan dat het helemaal mis is met hem, alles. En nu dit.

4 likes

Een 14-jarig personage indd

Dit is raden hoor, maar zou dit komen doordat hij er goed uitziet? Ik denk echt dat dat er mee te maken kan hebben.

2 likes

Ook dat heb ik nooit begrepen, ik vind hem er creepy en totaal onaantrekkelijk uitzien. Maargoed
dat heeft blijkbaar appeal voor velen.

7 likes