*pakt tas in *
Wauw met een recensie van Chantal Janzen
Precies dit.
Maar zeg dat dan gewoon ipv dat je jezelf gaat opsluiten en naar de nonnen gaat denk ik dan.
Valt me enorm tegen! Volg haar altijd met plezier en ik dacht eigenlijk dat ze loog omdat ze met Wie is de Mol mee deed of zo. Want dat âmaandje offlineâ vond ik al heel dubieus.
In 2011 was zij Miss Nederland
âIk snap dat alles tegenwoordig gevoelig ligtâ
ja ligt sws niet aan jou hoor kel.
ik vind het grappig dat ze zegt dat ze gewoon het boek schrijft en die taalcursus volgt dus wat ze gedeeld heeft is ook zo. En ze echt niet geheimzinnig probeert te doen over waar ze verblijft.
Dus dat was eeeecht niet de reden van het maandje offline. En alsof ze met âopsluitenâ niet een andere indruk probeerde te wekken, zoals binnenshuis en niet buiten op je ligstoel, niet het vliegtuig nemen, je weet wel.
Zeg dan gewoon oke ja ik ben niet eerlijk geweest, maar boeit me niet.
Coronaregels/adviezen, boeien me niet. Lekker vakantie vieren, prio nr 1, joejoe.
Haha ja moest daar ook aan denken. Hoe langer je blijft volhouden hoe genanter je het voor jezelf maakt ook. Perfect voorbeeld dit.
Hahaha en Estelle die dan hartjes eronder plaatst
Is zij degene die het ijshoorntje ook at?
Ik ken deze mensen trouwens allemaal niet (die Kelly) of heeeeel vaag, dus geen idee eigenlijk waarom ik hierover aan het lezen ben (oke jawel ik ben studeren aan het uitstellen).
Edit: dat was silvie Meis haha
Als ik nog mijn oude baan had en sowieso veel remote mocht werken, dan had ik dit ook gedaan hoor. Dan zou ik gewoon een half jaar lekker in het huis van een vriend gaan wonen in de middel of nowhere in een ander Europees land. Maar ik zou er niet over liegen.
Nee das Sylvie, maar wel alleen op vakantie hoor!!
Estelle (Cruijf) zat laatste met Lil Kleine en Jaimie op Dubai zat voor âwerkâ terwijl ze eigenlijk in de rechtbank van Amsterdam had moeten zitten. Ze moest daar zijn om een schuld van in de miljoenen maar ze kon nie komen want ze moest âwerkenâ aka feesten op Dubai.
Ah dus ze snapt precies hoe het is voor arme Kelly, al die gevoelige mensen tegenwoordig!
Thanks voor deze achtergrondinfo haha.
Ik denk ook even aan het andere topic waarin ik reageerde op een post over Story en Privé-achtige tijdschriften en dat ik dat echt chill vind om te lezen als ik ergens moet wachten. Het zijn opmerkelijk genoeg ook altijd wel de dingen die ik vrij goed onthoud vergeleken met de belangrijke dingen des levens (echt why?? dat ik weet wie er zwanger is en moeilijk contact heeft met haar zus en waarvan de oom ziek is) maar ik vraag me wel af waarom dit zo relevant is en hoe we ons verhouden tot het gedrag van mensen die bekend zijn om het bekend zijn. hoe werkt dit, waarom mogen bekende mensen niet liegen en politici en wij wel
ik denk er nu nog even over na maar eigenlijk is het werk van een influencer toch ook de waarheid mooier maken/producten aanprijzen die niet nodig zijn/een waarheid verkopen die niet bestaat? dus uiteindelijk is deze kelly gewoon heel goed in haar werk
Ik dacht dat ze zong (Idols/voice?) maar dat is zijn zusje zie ik nu (Jennifer)
Trouwens over Britney en dat kaalscheren, waarom was dat per se gek? Ze werd letterlijk elke dag lastig gevallen in de bladen over haar haar, misschien luchtte het wel op.
Haar eigen haar is ook helemaal niet stijl en super blond
In het begin was ze nog een beetje minder blond
Maar na een paar jaar was haar haar helemaal dood en stonden er elke dag weer zulke fotoâs in de bladen en blogs als Perez enzo
En mensen zaten ook altijd aan haar enzo, Idk kan me ergens wel voorstellen dat je dan dat haar helemaal zat bent.