Je bedoelt z’n management die de imagoschade aan het beperken is haha. Altijd beter dan zwijgen, maar oprecht is het voor mijn gevoel niet.
Waarom denk je van niet? Ik denk dat zo’n superster zich nooit op een manier kan verwoorden dat iedereen hem gelooft.
Omdat hij bekend staat als een notoire klootzak. Niet enkel toen, dat kan je nog op jeugdige ignorance gooien, maar ook gewoon in recent gedrag. Er was zoveel backlash toen en het ging er jaaaren later nog over. En pas als hij een keertje wordt aangesproken en mensen kritiek op hem leveren heeft hij wel ineens het licht gezien? Bye, Felicia. Meer sorry you got caught.
Oh hmpf dat wist ik niet. Ik wilde misschien ook iets te graag m’n Justin droom in stand houden…
De docu over Britney wordt maandag uitgezonden op NET5!
Ik ben absoluut geen Justin fan (want ben nog altijd bitter dat JC niet de breakout ster was), maar hij was wel echt jong (23) toen met Janet (die toen 39 was) en met Britney was ie nog een tiener.
Tuurlijk was ie een asshole, dat zou bijna iedereen zijn die op die leeftijd oneindig geld, aandacht en Fame had. Plus in 2004 was bijna niemand ‘woke’, omdat je niet alle resources had om dat soort dingen te weten tenzij je er echt mee bezig was)
En dan iedereen die erop reageert, vind ik ook wel makkelijk. Iedereen kan in theorie het bij het juiste eind hebben, maar de praktijk is het toch anders om altijd alles juist te hebben aangepakt.
Zelfs 10 jaar geleden pas was ik echt niet heel bewust van misogynie, appropriation en weet ik veel. 2004 was echt een andere tijd, als je kijkt wat er toen allemaal ‘kon’, dat nu echt niet meer getolereerd zou worden.
Justid vind ik nog steeds een asshole, hij zat recent nog hand in hand met een andere vrouw dan zijn vrouw
Maar misschien zat zij dat op dat moment ook wel haha. Hele verhaal weet je niet
Klopt maar er is wel een verschil toch tussen (nog) niet woke zijn, want zie context en bewustzijn en div verhalen over hoe erg hij een asshole en schijnheilig is. Niet alleen anno 2004 maar ook nu
Allemaal hear say uiteraard want ken hem niet persoonlijk
In je inleiding lees ik ook dat je geen fan bent hoor dus dat is duidelijk. Bedoel meer, over Justin gaan wel meer verhalen dus mbt Britney verrast me niet. https://www.intouchweekly.com/posts/justin-timberlake-annoying-152293/
Al zijn acties mbt Britney op een rij:
Wel eens met jou dat het hele andere tijden waren
We weten het inderdaad niet, maar dat achteraf bleek dat zijn vrouw (Jessica Biel) op dat moment (hoog)zwanger was, wekt in eerste instantie niet echt sympathie op. Daar heeft hij zich toen ook openlijk/via social media voor verontschuldigd.
Wauw. Op vakantie gaan naar Curaçao tijdens een pandemie is 1 ding maar er ook nog over liegen🤣 dat is gewoon diep triest.
Wauw Ook echt dat ze dacht niet gespot te gaan worden. Dubbel zo dom
@MJDLH Oeh ja ik ga dit googelen,
Net zoals Katja die loog over dat ze op Bonaire zit
Waar moet ik haar van kennen?
Wel echt sneu dat toeristen die er zelf ook zijn (om beetje vakantie te vieren) dan foto’s gaan doorsturen terwijl Katja er is voor filmopnames.
Haha Rene vd Gijp ook echt. En die heeft het weer van iemand anders. Nja ff wachten op echt bewijs hoor
Maar Curaçao maakt zelf reclame voor mensen die thuis werken dat ze net zo goed daar kunnen werken
Waarom thuiswerken in winters Nederland? Dat kan toch veel beter op Curaçao, betoogt het eiland
Ik vind dat wel een goeie eigenlijk en zonder kind zou ik al lang dit bericht vanaf daar typen
Haar man is die afgrijselijke John Ewbank
Ze is zijn derde vrouw en een exacte kopie van zijn twee exen voor die te oud werden
Ze is de vrouw van John Ewbank en oa schrijver van dit boek: