FF Boulevard #5

Ik lees het hierboven letterlijk. Maar wellicht interpreteer ik het verkeerd.

Ik zeg juist dat ze wel hulp krijgt? Maar dat als iemand zelf niet wil het lastig is want idd als je wordt opgenomen en je wil weg dan is die mogelijkheid er. Dusja dan is het lastig zo iemand hulpverlening te bieden. Ik zeg nergens dat ze geen hulp krijgt.

Ik zeg alleen dat alles wat zij post openbaar is en dat ik me afvraag of ze daar dan niet op wordt aangesproken maar nogmaals als zij daar vervolgens schijt aan heeft dan kan familie/vrienden/hulpverlening/iedereen en de buurvrouw daar toch moeilijk wat mee. Maar dat ze daardoor wel op al die sensatiesites terecht komt.

1 like

OMG die Niehe :face_vomiting:

"AvroTros, de omroep die zijn TV Show al veertig jaar uitzendt, laat woensdag namens Niehe weten dat de presentator publiekelijk niets meer zal zeggen over het oude fragment van een kwart eeuw geleden. Ook is Niehe niet van plan om in een van zijn programma’s nog terug te komen op de ophef die is ontstaan nu het interview prominent in de nieuwe documentaire over Spears te zien is.

Ook productiebedrijf Medialane laat aan De Telegraaf weten dat Niehe het laat bij zijn statement van dinsdag."

Dit zegt toch ook al genoeg. Laf mannetje.

8 likes

Haha wow deze match heb ik me echt nog nooit voorgesteld.

blijkbaar zijn ze al jaren buren, zijn hun kinderen vrienden en kennen ze elkaar dus al een hele tijd
ik vind het onverwachts maar cute

Lol dit is echt beledigend voor Britney, zelfde categorie als als Fucking Barbie uit Oh Oh Cherso.

Is een beetje als zeggen dat Saskia Noort dezelfde categorie is als Tolstoj.

21 likes

Hahahahaha nee niet op die manier :joy::joy::joy: in de categorie dat ze mentale issues hebben

1 like

True

Maar denk dat Britney andere problemen heeft, die is ook niet zwakzinnig lijkt het, gewoon te jong van school gehaald en in de limelight gezet.

Zag trouwens laatst Greg Ferguson (late night host in America toen) uit 2007 (het jaar van Brits meltdown) waarin hij zich uitspreekt tegen het belachelijk maken van Britney, toen al. Jammer dat de rest van de mensen in entertainment 14 jaar later pas tot het zelfde inzicht kwamen.

(Vanaf 3:00 gaat het over Britney, maar z’n hele verhaal is de moeite waard)
10 likes

Maarja hoe oud was Barbie toen ze meedeed aan Oh Oh Cherso? Volgens mij werden zij gewoon zonder enige vorm begeleiding voor de camera gegooid en volgegoten met drank. Hoe erger, hoe beter want $$$

Los van eigen verantwoordelijkheid en foute uitspraken of acties van hier snap ik echt niet dat men niet inziet dat deze vorm van media-aandacht/ramptoerisme echt schadelijk is voor iemand(s’mentale gezondheid). Het gaat hier nota bene gisteren over Britney Spears en de negatieve invloed van de pers en “hihahoee kijk haar gek doen” over haar mentale gezondheid. Dit is met Barbie (hoewel op kleinere schaal) echt niet anders hoor.

Het is als een alcoholist een fles wodka voorhouden en vervolgens oordelen dat diegene ervan drinkt?

1 like

Beetje langs me heen gegaan dit, maar wat een zieke uitspraken.

Tuurlijk hebben ze beiden issues

Maar dat is echt niet te vergelijken. Britney had 24/7 de wereldpers op dr stoep, Barbie zoekt het zelf op en ziet niet in wat ze doet.

10 likes

Hoeveel moeite is het om op tv nog een keer je excuses aan te bieden?
original

6 likes

Zijn ego is hier VEEL te groot voor.

2 likes

Ook mooi hoe ze dat framen “het fragment is bijna een KWART EEUW oud”

Ja Ivo je bent zelf bijna een hele eeuw oud, ik zie jou toch ook nog iedere keer op tv alsof je nog relevant bent

73 likes

De #FreeBritney documentaire staat ook op YouTube! Best wel interessant.

8 likes

Haha idd kwart eeuw alsof het ontzettend lang geleden is.

Wel slimme tactiek, ga ik ook doen als vrienden beginnen over mn exen. ‘Dat is alweer 1/50ste eeuw geleden kom op zeg :roll_eyes:’

2 likes

Not anymore :pensive: echt shit, ik was al begonnen maar wilde hem later afkijken en nu kan je hem nergens meer zien. En vanuit NL kan ik geen Hulu account aanmaken. Balen.

Edit: lucky me https://www.mediacourant.nl/2021/02/net5-koopt-omstreden-britney-spears-docu-met-glansrol-voor-ivo-niehe/

1 like

Ivo graaft echt zijn eigen graf. Hij had gewoon moeten zeggen: “ik had deze vraag nooit moeten stellen.” Maar nee hij gaat van alles verzinnen over het management dit en het was een hele serieuze vraag over plastische chirurgie dat. Wordt dat niet opgepakt is het opeens “al 25 jaar geleden”. GEEF GEWOON TOE DAT JE EEN LUL WAS hoe moeilijk is het.

62 likes

Voor Ivo Niehe is dat onmogelijk. Denk als hij dat toegeeft dat hij spontaan in de fik vliegt.

25 likes

Justin Timberlake is ook eindelijk wakker

https://www.instagram.com/p/CLMxYbGhTno/?igshid=1qejc6hruiy9w

4 likes