Ik ging het bericht van William Rutten even opzoeken op insta zelf en wtf reageer Jim Bakkum nou weer
‘‘Wat was ze te cute voor woorden!!’’
Die heeft het hele bericht wat erbij stond niet gelezen denk ik
Ik ging het bericht van William Rutten even opzoeken op insta zelf en wtf reageer Jim Bakkum nou weer
‘‘Wat was ze te cute voor woorden!!’’
Die heeft het hele bericht wat erbij stond niet gelezen denk ik
Hahhaa zijn aanhangers zijn echt de mensen die zeggen ‘Je moet niet alles geloven wat de msm je vertelt, doe je eigen onderzoek maar en dan kom je achter de waarheid ’ en vervolgens geloven ze Thierry 100% met deze tweet
God die Spong wurmt zich ook altijd weer even in de conversatie hè. Walgelijk excuus voor een vent.
Was dit al voorbij gekomen?
Echt bizar, het houdt maar niet op hè. Nu is dat zoontje dus ook alweer uit huis geplaatst? Echt m’n hart breekt, zo’n kleintje. Verschrikkelijk gewoon, zij moet echt geen kinderen meer krijgen. Keihard, maar sorry hoor, ik word hier echt kwaad van. Ongelooflijk deze vrouw.
Neeeee niet weer Barbie. Leave Barbie alone.
We mogen niet meer over barbie praten!!1!!11!!!
Media is hierin ongelooflijk. Natuurlijk is het ontzettend zielig voor de kinderen, maar het is voor haar ook heel erg zielig. Zij bezit niet over de capaciteiten om hier allemaal mee om te gaan. Ze zou echt heel veel hulp moeten krijgen en door media eens met rust gelaten moeten worden.
Wil inhoudelijk niet al teveel over Barbie zeggen, maar vind het wel bijzonder dat iemand d’r kinderen Angelina en Angelo noemt.
Je mag prima over haar praten, maar misschien moet je even bedenken of het wenselijk is dat je dat doet. Beetje empathie helpt daarbij dan wel hoor
Nou dit inderdaad. Walgelijk dat mensen hierover blijven schrijven, dat is gewoon lijkenpikkerij. Echt laat het gaan.
Nou eerder ongelooflijk dat zij nog steeds geen hulp heeft die ze nodig heeft.
Maarja we krijgen ook hier weer die ‘oh we mogen niks meer’ opmerkingen maar dit is echt een vorm van ramptoerisme en eigenlijk baal ik er alweer van dat ik met mijn eigen post ook bijdraag aan die discussie.
want? Als zij dat nou leuke namen vind?
Oké dat heb ik niet meegekregen dat dat niet mag Geldt dat ook voor Britney etc?
@Duchess er is hier in dit topic een heleboel ramp toerisme.
Over Britney zijn de posts voornamelijk steunend terwijl er bij Barbie door veel mensen toch lacherig gedaan wordt (heb ik het idee). Ik zat me dit trouwens net zelf ook af te vragen hoor, ze vallen wel een klein beetje in dezelfde categorie. Maar bij Britney acht ik de kans erg klein dat ze misschien zelf een keer per ongeluk hier terecht komt en de opmerkingen leest.
Volgens mij heeft trouwens niemand gezegd dat het niet mag, meer ‘moet dit nou’. Ik ben zelf echt niet vies van een goede roddel, maar niet ten koste van iemand met zulke heftige problemen.
Ik denk wel dat zij veel hulp aangeboden krijgt. Als er kinderen intensief bij jeugdzorg betrokken zijn, krijgen de ouders ook wel veel hulp. Bijvoorbeeld om het later mogelijk te maken de kinderen weer terug te plaatsen. Maar dan moeten de ouders wel meewerken en hulp aannemen en willen veranderen (en kúnnen veranderen, bij sommigen is er gewoon het inzicht niet denk ik).
Disclaimer dit bedoel ik absoluut niet om Barbie te bashen trouwens! Maar meer in het algemeen, dat er in zo’n situatie wel veel hulp is. Ik hoef niet over de persoonlijke situatie van Barbie te praten
Ja heb je gelijk in hoor, je kunt iemand niet dwingen. Maar ik blijf dat toch lastig vinden in deze kwestie.
Het gaat me om de combinatie, niet om de namen op zich, het lijkt zo op elkaar. Ik vind bijv. Annabel en Isabel beide leuke namen, maar zou nooit twee dochters zo noemen. Of m’n kinderen Sander en Sandra, Milo en Mila, Monique en Monica, Victor en Victoria, Evert en Eva etc. noemen.
Ja dit. Beetje flauw om te zeggen dat er niet meer over haar gepraat ‘mag’ worden, maar dit onderwerp blijft terugkomen en het is altijd nagenoeg hetzelfde. Vind dit wel ramptoerisme 2.0, en ik ben ook niet vies van een beetje geroddel.
Ik vind het persoonlijk gewoon super sneu dat zij keer op keer besproken moet worden en iedereen daar weer een mening over moet hebben.
Ja man. Stel je voor dat je zelf struggelt met je mentale gezondheid en je leest vervolgens overal op het internet dat mensen je belachelijk maken. Ik vind het niet oké om op deze manier te praten over zulke problemen. Het is ook geen ‘roddel’ je praat over het leven van echt een persoon met echte gevoelens en emoties.