Ja dit. En hoe irritant dat hij nu nog steeds niet kan toegeven dat het niet OK was.
Ik weet eigenlijk niet of ik hierom moet lachen of huilen. âEcht allĂ©Ă©n maar dit soort reactiesâ⊠Wat een grapjas
Oja sorry Thierry, natuurlijk is het de schuld van de media dat jij racistische dingen zegt .
Excuses hoor, echt heel erg storend van de media dat zij ervoor hebben gezorgd dat jij uitspraken hebt gedaan over zaken zoals homeopatische verdunning en rassen theorieën!!!
Jij mag echt in de diepste put zakken.
Of in de stront.
Wat zegt het over de Ă©chte reacties op Thierry dat hij dit soort mails moet fingeren.
De ironie is ook weer dat de tjerrie aanhangers zo lopen te verkondigen dat je kritisch moet zijn, niet de msm moet geloven, maar wel dit soort idioterie voor zoete koek slikken.
Haha ook echt dat âde stijlvorm van ironie is blijkbaar niet bekend in Amerikaâ
Aldus Ivo Niehe, de meest on-ironische man van Nederland
Die docu over Britney breekt echt mân hart. Maar heel veel info of inzicht krijg je er niet echt van vind ik.
Wel een goede spiegel hoe belachelijk iedereen haar ten tijde van dat ze kaal ging maakte en hoe fucked up dat is.
Iro Niehe.
Had hem gesierd als hij iets van voortschrijdend inzicht had laten blijken. Helaas.
Nou ja en dat ze dit waarschijnlijk als voorbeeld zien dat je ook âniks meer mag zeggenââŠ
Dus eigenlijk vind ik het wel erger dat dit soort teksten voor de kiezers die ze willen aantrekken niet eens schokkend of niet ok zijn.
Ik kwam hier om te klagen over dat fragment van Ivo Niehe en 17-jarige Britney Spears, maar ik zie dat het al genoemd is! Ik had het nog nooit gezien. Walgelijk
Ik wou dat ik die man legaal kon opeten zodat ik hem kon uitschijten en doorspoelen. Want dat is de enige aandacht die dit soort mensen verdienen.
Ik vind eigenlijk ook dat politiek campagne voeren met haat naar andere nederlanders verboden moet worden.
Ooh die ken ik!
nav het âexcuusâ (hij zegt toch geen sorry? het is eerder zichzelf goed praten) van Ivo Niehe
Ik ken William Rutten niet maar vind Ivo wel zoân kwal dat ik dat wat William Rutten schrijft direct geloof. Ik neem mijn post van gisteravond dan ook terug, ik geloof geen drol meer van die reactie van Ivo Niehe.
Ik zal nooit kunnen doorgaan voor Ivo, want ik maak geen opmerkingen over borsten zoals hem.
Off-topic, maar zat zij (deze Twitteraar) ooit ook op EGF? Of nu nog? Krijg ineens een flashback van dat ik haar ooit volgde op Twitter, zoân 10 jaar geleden ofzo.
Dat was precies mijn gedachte, maar volgens mij was 't iets anders voor salabim. Sam ofzo
Ja je hebt gelijk!